Gå til innhold

Baklykt sett nr to virker heller ikke (FK røde/hvtt klare)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå fått mitt andre sett hvor baklyktene heller ikke fungerer, denne gangen har jeg imidlertid fått et koblingsskjema som jeg ikke skjønner en dritt av. Bare det ene kjørelyset fungerer per lykt (skal være to). Snakka med GS bildeler (hvor jeg kjøpte disse lyktene fra denne gangen) og de sa jeg måtte koble om osv.

Har postet bilde av lykta og hvordan ledningene er + det koblingsskjemaet. Noen som vet hvordan jeg får disse lyktene til å lyse eller??

Her er den venstre baklykta:

http://www.lostfields.com/DSC_1635.jpg

Koblingskjema:

http://www.lostfields.com/DSC_1637.jpg

Please hjelp...

Hilsen en noob på alt elektrisk....

Skrevet

følgte det med noe ekstra boks? eller er det koblingsboksen på lykta da?

for meg ser det ut som om du skal kjøre de to grønne kablene du har. ned på de nederste pinnene på boksen i lykta di. Har du prøvd deg fram med noe enda? du får jo bare prøve deg fram....

Skrevet

Nei fulte ikke med noe ekstra boks. Bare den koblingsboksen som står på lykta. Også fulgte det med to blå duppeditter som man fester ledninger med, (hvis man har klippet av en ledning)

Skrevet

Åååååååja nå skjønner jeg tegninge. Det er tegningen av den lille koblingsboksen ja. Trodde dette var bilde av lykta.... Tenkte jo at det var en ganske dårlig tegning av lykta da...hehe... :P

Skrevet

strømtjuver heter de :D

da skal du vel bare kjøre de to grønne kabla dine inn på de nederste pinnene dine ved hjelp av strømtjuver. Slik jeg forstår det.

så nå er det bare å prøve

Skrevet

hehe.. hør der :D

da vet du det til neste gang.. hvis det ser ut som en veeeeldig dårlig tegning av noe. kanskje det rett og slett er noe anna?

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal koble ennå... Det er fire grønne kabler som går inn i koblingsboksen. Boksen har 8 ledninger. De fire nederste er grønne...

Skrevet

hva med den pluggen som sitter "på bilen"?

sitter det noen grønne ledninger der da? som kanskje må byttes på..

edit: skriveleif

Skrevet

Er det slik at de to nederste grønne ledningen skal kobles sammen, slik at de deler strøm? De "strømtjuvene" lissom? Eller blir det kortslutning da?

Edit: de to ledningen går uansett til hver sin pære. Begge kjørelysene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...