BMW_JP Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 Har nå fått mitt andre sett hvor baklyktene heller ikke fungerer, denne gangen har jeg imidlertid fått et koblingsskjema som jeg ikke skjønner en dritt av. Bare det ene kjørelyset fungerer per lykt (skal være to). Snakka med GS bildeler (hvor jeg kjøpte disse lyktene fra denne gangen) og de sa jeg måtte koble om osv. Har postet bilde av lykta og hvordan ledningene er + det koblingsskjemaet. Noen som vet hvordan jeg får disse lyktene til å lyse eller?? Her er den venstre baklykta: http://www.lostfields.com/DSC_1635.jpg Koblingskjema: http://www.lostfields.com/DSC_1637.jpg Please hjelp... Hilsen en noob på alt elektrisk....
Nino Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 følgte det med noe ekstra boks? eller er det koblingsboksen på lykta da? for meg ser det ut som om du skal kjøre de to grønne kablene du har. ned på de nederste pinnene på boksen i lykta di. Har du prøvd deg fram med noe enda? du får jo bare prøve deg fram....
BMW_JP Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Skrevet Juli 21, 2006 Nei fulte ikke med noe ekstra boks. Bare den koblingsboksen som står på lykta. Også fulgte det med to blå duppeditter som man fester ledninger med, (hvis man har klippet av en ledning)
BMW_JP Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Skrevet Juli 21, 2006 Åååååååja nå skjønner jeg tegninge. Det er tegningen av den lille koblingsboksen ja. Trodde dette var bilde av lykta.... Tenkte jo at det var en ganske dårlig tegning av lykta da...hehe...
Nino Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 strømtjuver heter de da skal du vel bare kjøre de to grønne kabla dine inn på de nederste pinnene dine ved hjelp av strømtjuver. Slik jeg forstår det. så nå er det bare å prøve
Nino Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 hehe.. hør der da vet du det til neste gang.. hvis det ser ut som en veeeeldig dårlig tegning av noe. kanskje det rett og slett er noe anna?
BMW_JP Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Skrevet Juli 21, 2006 Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal koble ennå... Det er fire grønne kabler som går inn i koblingsboksen. Boksen har 8 ledninger. De fire nederste er grønne...
Nino Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 hva med den pluggen som sitter "på bilen"? sitter det noen grønne ledninger der da? som kanskje må byttes på.. edit: skriveleif
BMW_JP Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Skrevet Juli 21, 2006 Er det slik at de to nederste grønne ledningen skal kobles sammen, slik at de deler strøm? De "strømtjuvene" lissom? Eller blir det kortslutning da? Edit: de to ledningen går uansett til hver sin pære. Begge kjørelysene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå