Riefarn Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 Samme farge som før, liker den, Diamantschwartz bilen ble ikke rammeskakk nei, gikk mest utover blekket på bilen. Men må ta en 4-hjulskontroll og justere inn litt der bare... Bruker kveldene på å vaske å gjøre istand alle delene osm har ligget stille det siste halve året..
Riefarn Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2006 Da har det skjedd en god del de siste dagene, har ikke tid til å gjøre annet enn jobbe, sku og sove Fått igjen bilen fra lakkering, dørene kommer til uka, sammen med panseret. Fårr i ny frontrute og bakrute.. Interiøret er så og si helt ferdig montert, samme gjelder bilstereo. Limt i nytt gitter i bakfanger og litt småtteri, men kvelden i dag har gått til å montere nyeste innkjøp, kompressoren Aldri skrudd slikt før, men har kommet rimelig langt, bare en times jobb igjen (Max). Fått i spredere igjen og satt på fangere, ihvertfall prøvemontert. Her er noen (dårlige) bilder fra kvelden: Fortsatt en del arbeid som gjenstår, men regner med at dette går fort... Så er nok tilbake på veien om ikke mange dagene Vært 6 laaaaange måneder . . . .
sindre21 Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 rått ser ut til og bli en uber fet bil dette.blir vel kos og få den på veien igjen
Riefarn Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2006 holder med 0.4 til å begynne med tror jeg... kommer vel mer motor osv neste år eller noe
BalleKnalle Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 Så fett ut dette Blir vel rått med kompressor tenker jeg. Er det jordgulv du står på der? Du er ikke plaget med fuktighet o.l da?
Riefarn Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2006 Blir moro Er jordgulv, er ute, så er trekk fra nesten alle kanter hehe.. bare stått der 3 dager, og skal bare stå noen dager til...
Christer Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 hei! ser bra ! menne den kompressoren. hvor får man tak i sånt no og mye må man gi? mye hk gir den ?
Riefarn Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2006 Kjøpte den brukt av en på forumet her. Nye ligger de vel i overkant av 30tusen eller noe. Vet ikke nøyaktig hvor de har samme type som meg, men ESS-tuning har vel.. selger komoressorkit hos Schmiedman også
Riefarn Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2006 Og når det gjelder HK så kommer det ann på hvor mye den lader... min kommer jeg til å kjøre med 0.4bar, noe som er relativt lite, men kommer ut av det med en effekt på ca 210hk om jeg ikke regner veldig feil
Riefarn Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 Liten oppdatering: Gjort en del siste dagene. - Satt på alt av bremser igjen, luftet og greier - Koblet ferdig anlegget så det funker slik det skal, montert nytt frontsett Pioneer TS-C131PRS - Satt inn alt av interiør, fikset ferdig lys i taket, måtte kobles siden det gamle jeg hadde bare var et midtlys, nå har jeg også lys under solskjermer. - Satt i dører, vinduer, dørpaneler, og alle lister. - Fikset sentrallås som ikke funket. - Fått på bakfanger, og netting i denne. - Stort sett koblet ferdig kompressor, bare litt olje igjen nå så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå