straight_six Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 nå har registeret på 320en røket av og resultatet ble masse bøyde ventiler og en knekt vipparm, spørsmålet mitt er da om jeg kan flytte over toppen fra 323 delebilen min. vil bilen gå dårlig? eller så tenkte jeg å flytte over 323 blokka men kan jeg bruke 320 innsprøytninga, eller må hele dritten flyttes over? ser ut som 323en har l-jetronic den og. på forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 323 og 320 toppen er vel identiske etter hva jeg vet. Så det burde gå greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 du kan bruke toppen visst du vil ja, 320 og 323 er helt lik. eneste forskjell er slaglengde. å enkelte små ting som at 323 har kaldstart dyse. men du kan lett flytte over hele motorn om du bytter motor så er det enkleste å la motor ledningsnettet stå på motorn å bare koble av hjernen å dra kontakten ut gjennom torpedoveggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Ta grunnmotoren til 323i bilen (blokk/topp og alt mellom der) og sett over alt rundt fra den du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
straight_six Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 noen som kan gi en enkel og grei forklaring på åssen jeg skal få på toppen slik at kammen og ventilene blir stående riktig? takk for alle svar, setter pris på at alle er så hjelpsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Hvorfor setter du ikke over hele motoren? Så slipper du kjøpe ny toppakning etc også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 noen som kan gi en enkel og grei forklaring på åssen jeg skal få på toppen slik at kammen og ventilene blir stående riktig? takk for alle svar, setter pris på at alle er så hjelpsomme. Siden du ikke vet dette, så anbefaler jeg deg å kjøpe en Haynes Manual eller no. Der står det sinnsykt mye bra info for den som både kan og ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
straight_six Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2006 jeg har ikke lyst å flytte over motoren fra 323en fordi den svetter så jævlig fra alle steder, så jeg tenkte jeg skulle overhale den først. Jeg er avhengig av å ha bil så å flytte over 323 toppen er bare en midlertidig løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå