Mirakulix Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Hvor får man kjøpt billig bakskjerm til E36? (1993) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 www.veng.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 vreng mener du vel Ville kjøpt orginalvare fra BMW jeg, uten tvil. Bare spørr å hørt litt om hva folk har å si om passformen fra v®eng.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 ja ok.. hæhæ.. jeg mente egentlig www.v(r)eng.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 vreng ? fant bare no reklame der jeg men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 hehe. nei ikke veng. men vreng.. men, veng sine karroseriplater/deler er ikke orginalt. og kan ha en smule tilpassningstrang.. derav kallenavnet vreng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Jeg har kun gode erfaringer med veng jeg Innvendig frontplate og venstre kanal til E30, meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 OT; ser de selger tåkelykt kompl, må vel være per lykt og uten ledningsnett? var i så fall meget billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2006 vreng mener du vel Ville kjøpt orginalvare fra BMW jeg, uten tvil. Bare spørr å hørt litt om hva folk har å si om passformen fra v®eng.no Hva vil det koste for en original bakskjerm (hjulbue) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Ring BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blue Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Veng skjermer er uproblematiske! Om du er flink med karosseriarb får du det til å passe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Aldri mer Veng på meg. Har en skjerm og en grillramme fra Veng og passformen er ikke noe å skryte av. Neste gang blir det orginalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå