bmwdude Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 Hey,, Noen som har noen bilder fra rudskogen.. Jeg hadde ikke så mye camera med meg
M6 Bjørn Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 Viss du leter litt i forumet her så finner du maaange bilder....
Platepratar Skrevet Juli 22, 2006 Skrevet Juli 22, 2006 Var på rudskogen å kjørte i dag. Sinnsykt gøy. Aldri prøvd bilen på bane før. I dag var det vel i underkant av 40 biler og kanskje 80 tillskuere. Bare å kjøre så mye me orka.
Gunnar Skrevet Juli 25, 2006 Skrevet Juli 25, 2006 Finnes det bilder av Bimmers standen? Ja, det gjør det, selv om det vel ikke akkurat var en stand. De begynner med denne svarte E46 coupéen: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php .. og varer til bilde nr. 104. Det er slik den var midt på dagen på lørdagen.
Gunnar Skrevet Juli 25, 2006 Skrevet Juli 25, 2006 Skjønte heller ikke det der helt, men gadd ikke blande meg oppi det iom. at jeg ikke stod der selv. Regner med det har vært fordi det var dårlig oppmøte fra de som hadde bestilt plass på bimmers-delen, mye ledig plass.. men Gatebil-folket burde jo holdt en viss kontroll.
Dr_S Skrevet Juli 25, 2006 Skrevet Juli 25, 2006 Ikke særlig heldig nei. Spørs om amcar folka hadde likt at vi kom med BMW på deres plass
oddis Skrevet Juli 25, 2006 Skrevet Juli 25, 2006 Stod også en hel haug med Volvo og Merce på E30 klubben plassen på Gatebil Våler. Mest pga av at det aldri var fylt opp plassene.
Hylland Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 Det er for dårlig, men det er klart det at viss ein som er aktiv på forumet, av ein eller anna grunn ikkje kan køyra bmwen, så bør han få komma med ein anna bil... Burde ha ein presenning øve bilen sin med bilde av ein bmw riktignok, men han hadde da fått bruke plassen sin!
R Andersen Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 VG har laget en liten filmsnutt fra Gatebil: http://atvs.vg.no/player/player.php?id=4410
bmwdude Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Skrevet Juli 26, 2006 Jeg fant noen bilder av oss på utstillinga jo Synn ikke min var til å se, men jeg rakk ikke å blid ferdig med denn e36 m3 Max trimmet uten turbo, til høyre en trimmet 325i, okså trimmet det opptimale uten turbo En e36 m3, eieren har både denne og denn gammle røde bredda e30n til helge vik 2 e36 325i
Sperre Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 Skjønte heller ikke det der helt, men gadd ikke blande meg oppi det iom. at jeg ikke stod der selv. Regner med det har vært fordi det var dårlig oppmøte fra de som hadde bestilt plass på bimmers-delen, mye ledig plass.. men Gatebil-folket burde jo holdt en viss kontroll. Hadde reservert plass der men fikk ikke vite at jeg var blitt registrert før jeg var på vei hjem. hadde kommet hjem fra Bulgaria natten før så var ikke helt våken da jeg la på vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå