JonH Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Begynner å bli lei av å vente på visning av M3`n hos biltilsynet ( visning 14 august ). Gjelder visning for førstegangs registrering i Norge. Har hørt rykter om at de har drop-in enkelte steder. Noen som vet mer om dette? Hvordan stiller det seg at jeg ikke har blinklys i forskjermene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Du kan jo ringe rundt å høre, men tviler på det. Du kan få feil siden du mangler sideblink, men litt usikker på hvordan dette er med e30 M3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Du må nok ha blinklys. Og så lenge det er førstegangs registrering så må du vel faktisk fixe et også,ellers er det vel bare 1`r feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2006 Du må nok ha blinklys.Og så lenge det er førstegangs registrering så må du vel faktisk fixe et også,ellers er det vel bare 1`r feil. Da får jeg vel sette på M3 speil med blinklys. Er ikke veldig aktuellt å skjære hull til blinklys i forskjermene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Da får jeg vel sette på M3 speil med blinklys. Er ikke veldig aktuellt å skjære hull til blinklys i forskjermene. Helt enig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 Men dem er ikke sene med å huke deg inn hvis du skulle ta deg en tur på veien.Da er det veldig drop-in. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 1'er feil er jo ubetydelig feil. 2'er feil må du fikse før godkjenning. Slik er det iaf på PKK. Jeg har 1'er feil pga signalhornet er frakoblet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå