Gå til innhold

el-feil 520 98mod


runys
 Share

Anbefalte innlegg

antispinn og abs lampa lyser, forbruksmåler og hastighetsmålern funker ikke + lys høyre bak er det varsel på inni bilen (alle pærer fungerer) Dette kommer og går litt for ofte. har dere anelse på hva som skjer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg har slitt med akkurat det samme som deg, men etter at han byttet 2 ABS sensorer en på høyre side foran og en på venstre side bak, så forsvant alle de feilene. Han hadde ikke varsling på lyspære bak da. Han hadde i tillegg noe trøbbel med vindusviskerne. Han har en 98mod touring. Ta deg en tur på et BMW verksted og sjekk hvilke ABS sensorer som må byttes og bytt de, så er alt i orden igjen vil jeg tro. hehe ble imponert over at så mye kunne gå feil pga ABS sensorer jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye (omtrent) koster det å bytte ABS-sensorer på en E39?

Var ei dame som kjørte en veeeeeeldig bred Fiesta her i vinter som presset meg såpass av veien at høyre hjulsett havnet i noen hull med mye vann og is med ødelagte sensorer som resultat.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å bytte de selv. sitter tålig lett tilgjengelig og er bare festet med en skrue og en kontakt. så tipper det ikke koster mer enn en arbeidstime på verksted. så sant det ikke skulle dukke opp noen problem på veien da. Men det er viktig å vite hvem sensorer som er ødelagt først da, er jo lite vits i å bytte begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...