Stian333 Skrevet Juli 22, 2006 Skrevet Juli 22, 2006 Hei! Har ei 30A sikring som ryker hele tiden. Tror det er nr 41 i sikrings boksen. Vet ikke hva den er til... Står på tysk og jeg skjønner lite. Dette er en E36 97mod Touring. Noen som har kunnskap om dette?
Terje325i Skrevet Juli 25, 2006 Skrevet Juli 25, 2006 se i instruksjonsmanualen. der skal det vel stå?
Stian333 Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Skrevet Juli 27, 2006 Hmm står på tysk. Skal stikker innom ett verksted, så skal jeg komme tilbake med hva den sikringa er til.
Stian333 Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Skrevet Juli 27, 2006 hmm står noe om 6cyl. men jeg har jo bare 4....
Stian333 Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Skrevet Juli 27, 2006 Den betyr(F41) `rele for kondensatorviftemotor i klimaanlegg`.Men dette er jo en sikring,ikke ett rele. Rele nr 13 er til kondensatorviftemotor i kilmaanlegg. Betyr det kanskje at ikke vifta mi til kilmaalegget går på? Den går rundt når jeg snurrer på den, men vet ikke(har ikke sett/hørt etter at den har startet når jeg har på klima kanppen) (kilde,autodata)
Stian333 Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Skrevet Juli 28, 2006 Det kan av og til forekomme at klima ikke greier å holde det skikkelig kaldt når bilen står og går på tomgang. Men blir kaldt med en gang jeg begynner å kjøre igjen....
Pedi Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 Det kan av og til forekomme at klima ikke greier å holde det skikkelig kaldt når bilen står og går på tomgang.Men blir kaldt med en gang jeg begynner å kjøre igjen.... Det er jo derfor biler med klima har ekstra elektrisk kjølevifte, den skal starte den feks i tilfeller der bilen står i ro - slik at en får kjøling på AC-radiatoren til enhver tid.
Stian333 Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Skrevet Juli 29, 2006 Oki. Forbanna drit bil, blir bare plaga! Savner hondaen...
Stian333 Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Skrevet Juli 29, 2006 Det kan av og til forekomme at klima ikke greier å holde det skikkelig kaldt når bilen står og går på tomgang.Men blir kaldt med en gang jeg begynner å kjøre igjen.... Det er jo derfor biler med klima har ekstra elektrisk kjølevifte, den skal starte den feks i tilfeller der bilen står i ro - slik at en får kjøling på AC-radiatoren til enhver tid. Hvordan få til å koble den slik at jeg kan se om den starter eller ikke? Bro kolbe noe i sikrings boksen...? Bro koble to punkter i relèt? Evt. kan det være den motstands ledningen/klumpen som gjør at sikringa ryker hele tiden?
antiloop Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... =klima+e39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå