alpinweiss Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 noen som vet av nettbutikker der de selger tectyl?tenkte og påføre med pensel da jeg ikke kan sprute villt i garasjen da det er andre biler der. 5 litersspann eller 1 liters spann hadde vært greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 Er vel ikke så mange nettbutikker som selger det... Men det fåes jo kjøpt på alle bilrekvisitasjapper ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinweiss Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2006 ok.er vel best å levere inn og få sprayet grundig uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 min ble behandlet , men når jeg fikk den igjen var jo alt sprayet tilåmed motoren. så jo helt jæævli ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinweiss Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2006 oppå motoren???? jeg hadde personlig hentet griseboler venn og kommandert levende flåing.ødela jo bilen jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Ikke bra med "griseboler venn".. Men samma det. Vi har DiTec behandling (tror det heter det) på den lille konebilen til min mor. Vi kjøpte den av en som jobber på DiTec her i Sandefjord. Hadde lagt på noen ekstra lag med tectyl, og ble knall bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 DiTec er vel lakkonservering? Har ikke noe med Tectyl og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 just to clarify..... hva er hva?? tectyl er noe rust-greier, mens DiTeck er lakkbeskyttelse ? De som vet... skrik ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 DiTec er lakkonservering/forsegling som legges utenpå polert lakk. Tectyl er sort gugge som beskytter understell og kanaler mot rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 min ble behandlet , men når jeg fikk den igjen var jo alt sprayet tilåmed motoren. så jo helt jæævli ut! Da hadde jeg gått til sak mot firmaet og krevd rengjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Har jobbet med dette tidligere. Tectylen sprøytes på med HØYT trykk dette skaper endel sprøytetåke som legger seg div plasser både ønskede og uønskede steder. presiser at du ikke vil ha søl i motorrom osv når du leverer bilen fra deg så er det ingen problem.bruker en slags sukkerløsning for og beskytte lakken evnt. der du ikke vil ha gugga. den kan vaskes bort men det er en h...... jobb. tectyl får du også i forskjellige farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Burde ikke være nødvendig å presisere att man ikke vil ha søl i motorom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå