R Andersen Skrevet Juli 23, 2006 Skrevet Juli 23, 2006 Var en tur på Säve på lørdag for å se litt stripekjøring. Været var perfekt (opphold og overskyet). Det var masse folk og mange raske biler der. Limmets E30: Han kjørte flere 10 sekundersstriper og bestetiden denne dagen ble 10.38/226 km/t. Les mer om bilen her: http://www.zatzy.com/showthread.php?t=242804 Dansk E34 525 med 850 hk: Denne bilen kjørte også flere 10 sekundersstriper og bestetiden ble 10.49/ 219 km/t. Les mer om bilen her: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2560 Det var flere andre BMW`r der også bl a en E21 som kjørte 10.59/ 224 km/t. Her kan du lese mer om den: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=1895 En E30 M3 turbo: Les mer om bilen her: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=581 På utsillingen var det mange fine biler: En utrolig fin E46 M3 SMG med AA kompressorkit Fin E46 cab To fine E30 M3`r Spesiell E36 M3 Fin Touring Spesiell E36 som det er lagt ned masse tid og penger i! Om det ble så pent kan sikkert diskuteres.. Spesiell E46 cab.. Lav E36 med 19" Fin stereoinstallasjon i en E39 touring Noen andre biler jeg likte, men som ikke er av favorittmerket BMW: Fin Saab cab Svart og rå Evo VI En Evo VI til PA`s brutale Saab. Motor`n er flyttet "litt" bakover Syk Pantera med V8 og ett par store turbo`r Tor Øyvind Skinnes boble på 2.8L og en litt over middels turbo.. Bilen var ferdigskrudd dagen før og var ikke ferdig justert. De hadde en del problemer med bilen i løpet av dagen, men presterte likevel 4-5 10 sekundersstriper!! Når de får justert motoren riktig, så kjører denne lett 9-sekundersstriper. Beste tiden denne gang var 10.54/ 216 km/t. Jonus var også å kjørte der, men røyk girkassen i første forsøk. Rullet i mål på 11.81/ 180 km/t.. Bilen som imponerte meg mest var en Audi 100 S4 som kjørte på 9.75/ 235 km/t. Selv om bilen var lettet med ca 300 kg, så er det en syk bra tid!
Chriso Skrevet Juli 23, 2006 Skrevet Juli 23, 2006 Fin tråd Andersen! Altid gøy å se på private bilder som folk legger ut=) Endel fine biler der ja. Liker godt E30 M3, og spesielt i orginal stand. Bra at det fortsatt finnes noen orginale biler! De blir et sjeldnere syn for hver dag som går, desverre... Og med fare for å banne i kirka, så er Lancer Evo V og VI utrolig kule biler. Sorte felger funker så definitivt på dem!
Steffan C Skrevet Juli 23, 2006 Skrevet Juli 23, 2006 Mye heftige BMW'er og kjøretøy her ja . Og det motorrommet på Panteran var bare helt rått .
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 23, 2006 Skrevet Juli 23, 2006 Flott tråd Anders bra det er noen som tenker på oss som bor på feil side av landet Litt langt å kjøre en dagstur fra Hordaland til Svergie for å se på bil Ble litt småforelsket i den svarte E30en.. sykt gjennomført bil!! Synd han kjørte ut ganske tidlig på lørdagen på Ruudskogen,kunne tenkt meg å sitt meir til han der!! Takker for mye bra bilder og lesestoff en kjedlig søndagskveld/natt
Dr_S Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 En utrolig fin E34 M3 SMG med AA kompressorkit Hehe, her gikk det litt fort i svingene for herr Andersen Men er det bare jeg som ikke synes denne er noe pen ?
R Andersen Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Skrevet Juli 24, 2006 En utrolig fin E34 M3 SMG med AA kompressorkit Hehe, her gikk det litt fort i svingene for herr Andersen Men er det bare jeg som ikke synes denne er noe pen ? Ojsann.. Det skal selvsagt være E46! Tror du bør se den bilen i virkeligheten. Den er veldig fin!
Gunnar Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 Tror du bør se den bilen i virkeligheten. Den er veldig fin! Er helt enig, flott bil! Det er flere bilder av den i Gatebil-albumet også: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... hp&page=46
sindre21 Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 så den bilen på rudskogen den er helt sykt rå fikk jo nesten en kulmpe i busa når jeg så den måtte ta masse bilder av den
///Magnus Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 ...Men er det bare jeg som ikke synes denne er noe pen ? Så den der på Rudskogen. Kan være enig i at den ikke er så PEN, men den er definitivt veldig RÅ. Veldig fin tråd forresten, med tekst og linker til bildene. Den første E30'n der så jeg også på Rudskogen, den gikk noe veldig allefall!
oddis Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 Mye tøft der borti. Tenkte meg til Borlange på drag på lørdag, men forsov meg Kommer ikke over E30'n til Limmet ! Spinnvill sak.
|Andreas| Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 En utrolig fin E34 M3 SMG med AA kompressorkit Hehe, her gikk det litt fort i svingene for herr Andersen Men er det bare jeg som ikke synes denne er noe pen ? Den ser ganske pen ut den men, ingen som vet åssen skjørter som sitter på?
JE Motorsport Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 Definitivt RÅ E46 M3 det der Ser ut som det var mye pent å se på der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå