-=BMW-318i=- Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 Update: 19.02.07 (Nye M dempere i front) Info: Får ca ett halvt år siden kjøpte jeg min første bil å valget falt på en 1993mod BMW E36 318i Sedan. Er veldig fornøyd med bilen å var ikke klar over att den hadde slike egenskaper av å vere litt oppi åra . Bilen: BMW E36 318i Sedan, 93mod. Tysk import. Førstegangs registrert i norge i 97 (Diamond Black Metallic) Eksteriør: 97 grill, M3 Front, M3 Speil, M3 Lister, M3-vinge, FK Chrome angle eyes, Chrome Blinklys, sotet blinklys på siden, M3 baklykter, sideskjørt å bakfanger lakkert helt ned. Lyktsenker. å en liten pynt på den orginala eksos påtta. Felgene er no koppi av noen M3 felger tror jeg (225\45\17 dekk dim). Satte meg ett mål med denne bilen her att det ikke sku bli no typisk "Kebab tralle" med chrom felger, chrom speil, sotete ruter, lexsus lykter osv. Så denn beholder BMW designen. Interiør: Ganske orginalt grått å sort stoff interiør. Blir vell no mer m-teck stasj etter hvert tenker jeg Motor: Ikke my å skryte av men en ganske orginal 1,8L M40 motor som flytter bilen trofast runt omkring i gatene. Nylig tatt en service på denne å skiftet reg-reim oxo fikset en liten eksoslekasje. Understell: Orginalt bortsett fra M-dempere i fronten. Stereo: Her er alt orginalt enda med unntak av en nyinnkjøpt Sony cd-spiller. Blir opgradering av stereon nå pengen strekker til. Planer: Det som videre kommertill å blir gjort med denne bilen nå er litt senking (Vurderer 40\15 senk), M3 hekkinsats, liten leppe på M3 fangeren, å kansje en bakrutespoiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 Aaah! Den var nydelig! Elsker angeleyesene dine!! Perfekt bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 Nydelig bil å flott med 318i Senk har du på din? Har orginal å samme dekk dimensjon. Sliter du med subbing vist 3-4-5 i bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2006 Nydelig bil å flott med 318i Senk har du på din? Har orginal å samme dekk dimensjon. Sliter du med subbing vist 3-4-5 i bilen ? Takk. Bilen er ikke senket enda, men blir vell gjort i låpet av sommeren. Har ikke hvert borti no subbing enda nei med fullastet bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2006 Noen som har no tips til eventuelt senkesett som jeg kan sette på denne bilen? Tengte litt på 60\40 senk, da trenger jeg vell både dempere å fjærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Du brude kjøpe senkedempere da ja når du senker over 40mm. Hvis du skal ha det billig, så kjøp senkettet til Apex hos OSbildeler til rundt 4300,- (60/40). Hvis du vil ha kvalitet, så lander du på Bilstein og oppover. Kan få Bilstein-dempere + H&R-fjører for rundt 7500,- hos Autotrio.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2006 Du brude kjøpe senkedempere da ja når du senker over 40mm.Hvis du skal ha det billig, så kjøp senkettet til Apex hos OSbildeler til rundt 4300,- (60/40). Hvis du vil ha kvalitet, så lander du på Bilstein og oppover. Kan få Bilstein-dempere + H&R-fjører for rundt 7500,- hos Autotrio.no Okey, åssen er Apex i forhold til orginalt liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Apex er stivere (siden det er mer sporsdempere), men så vidt jeg har lest meg til her på forumet, så kan du ikke forvente den STØRSTE ytelsen (& kvalitet) hvis du kjører litt "aktivt". Tror det er mer valuta for pengene hvis du sparer 3000,- til og kjøper Bilstein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2006 Apex er stivere (siden det er mer sporsdempere), men så vidt jeg har lest meg til her på forumet, så kan du ikke forvente den STØRSTE ytelsen (& kvalitet) hvis du kjører litt "aktivt".Tror det er mer valuta for pengene hvis du sparer 3000,- til og kjøper Bilstein. Men med tanke på att dette bare er en 318i så vet jeg liksom ikke om det er no vits å spandere på denne bilen altfor i understell liksom, så kansje det holder med Apex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet September 21, 2006 Forfatter Share Skrevet September 21, 2006 Har montert 97 grill på Bimmer`nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2007 Har stått stille her en stund nå, så det eneste som har skjedd er vell att jeg har knust den høyre baklykta mi så jeg trenger en ny en. Senkesett har heller ikke kommet på enda, det ble utsatt til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 den så pen ut. få på litt senk så blir den enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2007 den så pen ut. få på litt senk så blir den enda bedre Ja har tengt til å sette på litt senk til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Råå!! bil men litt liten motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Råå!! bil men litt liten motor Hehe, ja du sier no der ja Har kommet på andre tanker nå å kommer kansje til å selge denne til våren\sommeren, noen som vet hvor mye jeg kan ca få far den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå