k1t Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Var på Fredag i Skien å kjøpte scooter til samboen, og på vei hjem (kjørte om Porsgrunn og E18 oppover..) , Kjører inn mot ei rundkjøring og der kommer først en Warsteiner M3, rett bak kommer en Svart E36, sistnevnte lagde et fint lite show av rundkjøring passeringa si... Koselig å se. Noen som vet noe om Fortrinnsvis E30, evt E36 også, har egentlig vondt for å tro det bare var en 325, bakhjula slapp temmelig lett på tørre asfalten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 SS performance. Kjell runes gamle Warsteiner og sikkert en annen de har bygd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2006 tenker du på NE59000 ell hva skiltnr på den nå var? For i så fall var det ikke den, husker ikke regnr men er temmelig sikker på det ikke var den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Er det ikke S14B23(?) motor med turbo i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Var det denne du så, ihvertfall Kjell Rune sin gamle flotte M3 som SSP eier idag . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Det er ikke den nei, og heller ikke NE59000. Så bilen senest i dag, og ja, det er SS performance aka terjai christiansen og co Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2006 Var det denne du så, ihvertfall Kjell Rune sin gamle flotte M3 som SSP eier idag . Skiltnr der så mer riktig ut, så kan vel muligens være den.. Grom bil som faen hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 vel den jeg så i porsgrunn/skien i går hadde NE8417x eller noe sånt (hvor x er et tall jeg ikke husker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 så SS har fått skilter nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Ikke noe SS bil dere snakker om. Det er en som har bygd opp igjen en av de andre org EVO Warnsteiner bilene. Ikke alle BMWene i Skiens området som SS og Tarjei har noe med å gjøre. Å godt er det. Den har hvite felger å gul film, med Esso reklame på front å bakruta, mener jeg å huske. Fin bil ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Den gamle Kjell Rune sin er visstnok solgt til en fra Oslo traktene (en kompis av en her på forumet tror jeg..? ) k1t: Ikke NE 59 000, men YA 56 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Ikke noe SS bil dere snakker om. Det er en som har bygd opp igjen en av de andre org EVO Warnsteiner bilene. Ikke alle BMWene i Skiens området som SS og Tarjei har noe med å gjøre. Å godt er det. Den har hvite felger å gul film, med Esso reklame på front å bakruta, mener jeg å huske. Fin bil ja. Er dette det karosseriet som var til salgs i vinter? Gul sotefilm mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Ikke noe SS bil dere snakker om. Det er en som har bygd opp igjen en av de andre org EVO Warnsteiner bilene. Ikke alle BMWene i Skiens området som SS og Tarjei har noe med å gjøre. Å godt er det. Den har hvite felger å gul film, med Esso reklame på front å bakruta, mener jeg å huske. Fin bil ja. Er dette det karosseriet som var til salgs i vinter? Gul sotefilm mener du? Dette karosseriet du mener Espen? Lå vel ute for rundt 90k, kun rent kaross. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Ja det er bilen som jeg mener. Blitt kostet på mye nye deler, å begynner å bli bra. Bortstett at det står røtt skin intr i den. Men en kul bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå