Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tok bilde av den jeg og :wink:

bmwm5bj0.jpg

Meget gjennomført pen M5 :!:

er det hartge front leppe på denne? er det noen som forhandler denne i Norge?

edit: fant ut at det er hartge leppe... hvem forhandler denne i Norge?

Skrevet

Fy F for en heftig bil ja :)

Men greide ikke dy meg,sjekka opp i Brønnøysundregistre,har bra med lån på bilen eieren da,men sikkert verd vær ei krone......

Dagboknr Dagbokdato 2006081685 24.03.2006

Innsender 1105122 BMW Financial Services Norge NUF

Salgspant i motorvogner: VF75500 NOK 1.241.945,00 til BMW FINANCIAL SERVICES NORGE NUF Org.nr 981 060 113 Martin Lingesvei 17 1330 FORNEBU

til sikkerhet for innkjøpslån.

Skrevet

var ikke hartge instrumenter,girkule,ratt og håndbrekk i den da så den er sikkert ikke bygd på hartge??

hørte forøvrig att den svarte som gikk i molde i helgen var en kopi og ikke en orgianl m5 ikke vet jeg for jeg såg den ikke, men en kompis av meg kjente vist til den og han foralte dette. noen som fikk studert den??

Skrevet
var ikke hartge instrumenter,girkule,ratt og håndbrekk i den da så den er sikkert ikke bygd på hartge??

hørte forøvrig att den svarte som gikk i molde i helgen var en kopi og ikke en orgianl m5 ikke vet jeg for jeg såg den ikke, men en kompis av meg kjente vist til den og han foralte dette. noen som fikk studert den??

Om det var en kopi så har de jammen vært dyktige til å kopiere. Jeg så den riktignok bare kjøre sakte forbi 1991, men jeg hørte den dro på opp bakken, og det der var ikke noe sekserlyd iallefall. Det er jeg 99,9% sikker på. Den ene promillens usikkerhet skyldes en så smått begynnende promille....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...