Gå til innhold

Bmw 530...

tbf
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg driver å ser på en bmw e39 530 for tiden.. det er en 1996 modell som har gått 149000 og koster 125000,-...

Tror dere at det er noen slags monkybuisness eller er det skikkelige saker?

Skal i tilfelle hente den i starten av september om jeg skal ha den...

1172276bilde21001743is4.th.jpg

Der er et bilde av den... men den har 18" alufelger, men har ikke fått bilder av den enda..

Er takknemlig for alle svar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det som eieren har skrevet om den da:

Beskrivelse

BILEN HAR ER FIN FARGE KOMBINASJON MØRKGRØNN MED BEIGE ELEKTRISKE MEMORY KOMFORSETER .BILEN HAR OGSÅ DSP SOM ER 10 HØTALER MED BASS.TILEGG TIL DET ,EL RATT,SPEIL ,LUKE CD VEKSLER MED 6 CD .NYE BREMSE SKIVER ,KLOSSER,DET BLE TATT FULL SERVICE!!! EU OK 18 "alu ,NYE VINTER DEKK MED PIGGER.OPGRADERING AV LYKTER FORAN OG BAK.INNBYTTE MULIG KOM MED FOSLAG.JEG BLIR BORTE F.O.M 24.07 TIL 05.08. SEND GJERNE MAIL.

Utstyr

ABS, Airbag, Alarm, Alu. felger, Antispinn, Avtb.hengerfeste, Bi xenon, Cruisecontroll, Diffsperre, El. just.seter, El. just.speil, El.vinduer x 4, ESP, EU-godkjent, Farget glass, Fjernst./Sentrallås, Hengerfeste, Just. ratt, Kjørecomputer, Klima, Klimaautomatic, Kurve/tåkelys, Midtarmlene, Multifunskjons ratt, Original tlf., Radio/CD, Radio/kassette, Regnsensor, Ryggesensor, S./V. hjul, Sentrallås, Servo, Skinn, Skinn ratt, Skipose, Soltak, Sound system, Sport understell, Startsperre, Treint, Utetemp., Varmeseter, Metallic,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...