Peoplez Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Hei Imorra blir det prøvekjøring av bmw e39 540i kompressor. målt i benk til 430hk på bakhjula. GLEDA MEG :) dette må da gå verre en e39 m5 ? men den har garantert ikkje dei samme kjøre egenskapene. trur faktisk den her må gå verre en e46 m3 eg kjørte for 1mnd tid siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 svippe en tur til eid so eg får kjøre og då.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2006 svippe en tur til eid so eg får kjøre og då.. hehe, trur ikkje du burde gå så lange tida men det der greiene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Husk kamera Så resten på bimmers får se herligheten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Ja hvordan gikk denne kjøringen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 HeiImorra blir det prøvekjøring av bmw e39 540i kompressor. målt i benk til 430hk på bakhjula. GLEDA MEG :) dette må da gå verre en e39 m5 ? men den har garantert ikkje dei samme kjøre egenskapene. trur faktisk den her må gå verre en e46 m3 eg kjørte for 1mnd tid siden. Går kanskje like godt. Handling og eventuelt automat gir er vel svakheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 + at E39 M5 har en høyere turtall-sperre... uansett sikkert en snedig bil... ESS kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå