ehrnst Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 tja, ønsker du tilbakemelding ang. design eller andre ting ved siden, eller var det ikke det som var poenget med tråden? Uansett velkommen på forumet. Konstruktiv kritikk ang. siden kan jeg servere om du ønsker det. Men det passer seg nok ikke på dette forumet. PM eller kanskje itpro.no
e30gutten Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Skrevet Juli 24, 2006 ikke min side, men fant den veldig underholdenede og tenkte å dele den med dere
SteffenM2 Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 M6 Bjørn skrev: Hvorfor har du samme navnet da? Hahaaha Busted?
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 det er ikke samme person, helt garantert! jeg vet hvem som har sida, og jeg vet hvem personen som la ut dette inlegget er. hehe... Underholdende side, ikke mange som får 40hk ekstra av å bytte regreim og ventiler Sjekk ut det som står under e30`n hans på "mine biler"
Riefarn Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 oh my ....... grom dagbok da.... eller noe sånn..
Hylland Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 136hk hadde han i bilen sin, men han skulle presse meir utav den... Trur han kjeme til å ta dere med 150hk motorene til BMW eg no... Dere blir knust!!!
propan Skrevet Juli 25, 2006 Skrevet Juli 25, 2006 Hehe,han er med i BMW CCN Telemark og eneste han gjør er å burne ut alt han har av dekk med den slitne 316. Men det er høy underholdningsverdi da. Ihvertfall siden hans
Dirty Skrevet Juli 25, 2006 Skrevet Juli 25, 2006 hahahah dagens. fant et gromt bilde av det kvinnelige kjønn der inne! men siden jeg ikke vil ødelegge nattesøvnen til gutta her . sparer jeg meg med å legge det ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå