Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hahah, er det seriøst mulig ? hvor gammel er den mannen 20+ ? Dette er og synke på et lavt nivå, beklager og si det :P

23.05.06

nå er klokka 0417 på morran jeg sliter med ryggplager og har problemer med og sove har nå vært sjukemeldt fra jobben i 2 dager skal til en lege i morra klokka 10.40 skal vi se hva han mener er mye som kan skje... er en liten mulighet at jobben min må tilpasses litt men vi får se

uansett jeg er tom for cola oxo æsj..... i morra kommer dama mi på besøk igjen ...mmm deilig noen og sove ved siden av glad i anette jeg .. huffameg kan ikke ha sex på lenge heller jeg har blitt sår på kuken ... men det går sikkert fort over ingen krise....enda:(

Hvem faen skriver noe sånt på siden sin ? Men vis vi ser på fyren sier jo det meste.....

Skrevet

Jeg også har sett litt på siden hans,og tror ikke jeg skal kommentere den noe nærmere den taler vel for seg selv...Jeg var også på det omtalte treffet på Geiteryggen i fjor sommer.Og det eneste han gjorde der var å burne,burne og atter burne.Dette var altså på et bmwccn treff,og jeg ble litt overrasket att man kunne holde på sånn der.

Skrevet
Blir vel voksen en dag han også......

neppe :lol:

Er i tvil jeg også, men Guds veier er uransakelige...

Skal ikke se helt bort ifra at han har sine planer for denne karen også.... :roll:

Skrevet

ja han der er jo så tragisk at det blir bare komisk..

hvertfall med tanke på sånn han fremstiller seg selv på siden sin.

rart ikke jeg har sett han noe sted, hvis han holder til i skiensområdet mener jeg.. men skal være på utkikk, hehe..

Skrevet
Dette er humor på høyt nivå. For guds skyld ikke la siden være seriøs. Jeg leste denne tråden i går men turde ikke si noe (i tilfelle trådstarter var eier av siden).

Jeg også,hehe :lol:

Skrevet
www.e-30gutten.piczo.com

Du er bare så jævlig patetisk, Muhammed bildene. JIPPI!! Jeg spyr av sånne folk som deg, det er noen andre menneskers relgion som du ikke respekterer. Tenk om noen hadde gjort noen sånt idiotisk med din relgion da! VOKS OPP, DIN DRITTUNGE!!!!!!

Skrevet
www.e-30gutten.piczo.com

Du er bare så jævlig patetisk, Muhammed bildene. JIPPI!! Jeg spyr av sånne folk som deg, det er noen andre menneskers relgion som du ikke respekterer. Tenk om noen hadde gjort noen sånt idiotisk med din relgion da! VOKS OPP, DIN DRITTUNGE!!!!!!

Øhhhhh.... Slapp av da mann. Er vel ikke så mange her som skulle reagere sånn om noen skulle lage noen tegninger som omhandlet religionen som er størst i Norge. Sånt skjer hver dag, og er vel strengt tatt ikke noe å hisse seg opp over.

Skrevet

Hmmm... dette er ihvertfall oppskrift nr 1 på å få denne tråden stengt/fjernet.

Syntes også at denne har kanskje utviklet seg litt for langt mot personhets... :? men men... er vel kanskje bare jeg som syntes det.

Skrevet

Med tanke på at eier av siden er seriøs og dette er måten han fremstiller seg på,så kanskje en skal tenke "litt" over hva en slenger ut på ett forum.

Jeg er seriøst mer sjokkert over denne siden enn jeg ler av den.

Syns det er litt snodig,jeg vet hvem eier av siden er og trodde han var-ehh hva skal en si-mer voksen?

-M6 Bjørn,jeg ble sjokkert selv over hvor mye det tok av med burninga på Geiteryggen.

Men du var ikke der med GT`n?

Det hadde jeg lagt merke til trodde jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...