Team_Bmw Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Grenrør ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Grenrør ønskes kjøpt hvis det er bananmanifoil du er ute etter så selger dem det på www.koed.dk/ til DKK 1.799,00 og er ikke ille prisen for nytt det. link: https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord= dem selger også på: http://norway.schmiedmann.com/index2.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_Bmw Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2006 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 har hørt at koed sitt grenrør ikke er så bra. Da jeg tenkte å kjøpe et selv. Valgte heller sebring grenrøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Er det noe vits med grenrør i det hele tatt da BMW_Racing? Tenkte på effekten du målte. Jaja du skal jo uansett bytte mot et turbogrenrør snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_Bmw Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 Hvis jeg skal bestille bananmanifold fra koed, må jeg da betale toll og avgift i tillegg? evt.hvor mye? Noen som har peiling på dette....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Du kan søke på forumet her så finner du alle svar. Greia er sånn: Sjekk hvor mye summen ink frakt i DKK blir i NOK, legg til 25% MVA til staten å ytterligere 150,- til TNT for behandling av pakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Green Hell Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Jeg lurte også på å kjøpe en sånn manifold fra koed, og snakka med en norsk kar som jobba der, og det kom på rett under 3 laken å få den til Norge, levert på døra..såvidt jeg skjønte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 stemmer det kom på 2980 når jeg regna. da tok jeg den danske kursen ut av det blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_Bmw Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2006 Stemmer d. Har undersøkt,kom på 2950,og det er jo bra mye billigere enn å kjøpe her i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå