cato320 Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1116875 noen som har noe peiling eller kjenner til denne bilen? bra stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Mulig en her fra forumet sin? så jo veldig pen ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2006 ja gjorde det...legger ut for en kompis som var litt int... var liksom ikke så mye info om den.. tenkte jeg skulle høre her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Det er mulig dette er Ismannen sin gamle bil. En bruker som var aktiv tidligere. Jeg bare "tror". Uansett, den ser veldig fin ut og tror ikke det er så mye å stusse på. Det er sikkert lov til å prøve å prute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 jeg kjenner han som eier denne bilen og han som eide bilen før. Vet igrunn lite om bilen, foruten om at det er en veldig pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Det er mulig dette er Ismannen sin gamle bil. En bruker som var aktiv tidligere. Jeg bare "tror". Uansett, den ser veldig fin ut og tror ikke det er så mye å stusse på. Det er sikkert lov til å prøve å prute iSmannen hadde da en nyere bil.. '98 eller noe.. og angel eyes med xenon osv.. hvis han ikke har hatt denne før da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Ja, du har rett når du sier det Gunnar. Men den var veldig lik. iSmannen sin 318is var überstrøken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg