sindre21 Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 jeg har senket bilen min 60/40 med apex fjærer og dempere allså en komplett kitt som er lang for og passe sammen.men når jeg har bilen på firhjuls kontroll får de ikke stilt caamber nok ut i toppen foran på begge sider.jeg hadde 15 tom på når jeg hadde kontrollen har det noe og si?kjører med 17 tom på sommeren.er det noe jeg kan kjøpe for og få stilt camber riktig?foringer?bytte noe stag?eller er det noe jeg kjøpe til og montere i toppen av demperene?haddde vært fint om noen hjulpet meg med dette.får ikke godkjent før camber er riktig.vet om fler som har fått bilen godkjent med dette senkesettet.bilen er en 1996 modell 318 tds touring
Simen Malerbakken Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 Humm, er det ikke eksentriske bolter både ope og nede på e36 da?
sindre21 Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Skrevet Juli 25, 2006 Humm, er det ikke eksentriske bolter både ope og nede på e36 da? hva mener du med det?forklar
Lien Skrevet Juli 25, 2006 Skrevet Juli 25, 2006 Det skal være justering forran på E36. Bak må du bruke eksentriske bærearmsforinger for å få justert den nok med senket bil.
Jan e34 Skrevet Juli 25, 2006 Skrevet Juli 25, 2006 Hei igjen Sindre Et alternativ er et camber justerings kit, delenr 192416. Tror de er billigere hos Turner motorsport. Camber/caster adjustment plates fra UUC Motorwerks skal visstnok ha bedre kvalitet. Klikk deg inn på Product catalog, Racing products. Jeg har selv handlet noen greier fra dette firmaet (billigste frakt er TBD).
Simen Malerbakken Skrevet Juli 25, 2006 Skrevet Juli 25, 2006 Humm, er det ikke eksentriske bolter både ope og nede på e36 da? hva mener du med det?forklar Humm, jeg må nesten vise det, men jeg er jo langt fra noen BMW spesialist så hør heller på andre og glemm alt gobbelet mitt.. Men jeg trodde det var avlange hull og skråfestede skiver både oppe og nede på innfestingen av navet på e36bak, men men..
-fek- Skrevet Juli 25, 2006 Skrevet Juli 25, 2006 www.k-mac.com har det meste av det du trenger for å stille inn hjulstillingen sjå på www.koed.dk , dei har ein del av desse produkta
sindre21 Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Skrevet Juli 26, 2006 Hei igjen SindreEt alternativ er et camber justerings kit, delenr 192416. Tror de er billigere hos Turner motorsport. Camber/caster adjustment plates fra UUC Motorwerks skal visstnok ha bedre kvalitet. Klikk deg inn på Product catalog, Racing products. Jeg har selv handlet noen greier fra dette firmaet (billigste frakt er TBD). hei igjen hvordan går det med bilen.min blir sendt til lakkering snart regner jeg med
Pedi Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 Humm, jeg må nesten vise det, men jeg er jo langt fra noen BMW spesialist så hør heller på andre og glemm alt gobbelet mitt.. Men jeg trodde det var avlange hull og skråfestede skiver både oppe og nede på innfestingen av navet på e36bak, men men.. Tviler på at det er noen justering på camberen på E36 oppe...
Jan e34 Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 Tviler på at det er noen justering på camberen på E36 oppe... Jeg kan heller ikke si at jeg har lagt merke til dette. Mulig det hjelper å erstatte bolt 5 med en Tripple C. TC 112 later til å passe. hei igjen hvordan går det med bilen.min blir sendt til lakkering snart regner jeg med Det er stillstand i "prosjektet" mitt for tiden, men ønskelista er fortsatt lang.
TexWiller Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 Det finnes ingen justering av camber/caster orginalt på E36 foran kun spissing er justerbar, da må du eventuelt bytte til justerbare plater som nevnt ovenfor. Bak kan både spissing og camber justeres orginalt. Men har du kjøpt et TUV godkjent senkesett er det ingen problemer med og få dette godkjent om det er utenfor fabrikantens tolleranser. Sier verkstedet ditt eller feiltilsynet noe annet må du spør hvem sine strømper de har røyka og be dem lese TUV papiret skikkelig. ferdig med det.
Jan e34 Skrevet Juli 27, 2006 Skrevet Juli 27, 2006 Lurer på hvorfor bolt 5 heter CAMBER CORRECTION BOLT. Dette er en helt vanlig bolt på min bil. Mulig det finnes en eksentrisk bolt som opsjon i orginal sortimentet.
sindre21 Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Skrevet Juli 27, 2006 Det finnes ingen justering av camber/caster orginalt på E36 foran kun spissing er justerbar, da må du eventuelt bytte til justerbare plater som nevnt ovenfor. Bak kan både spissing og camber justeres orginalt. Men har du kjøpt et TUV godkjent senkesett er det ingen problemer med og få dette godkjent om det er utenfor fabrikantens tolleranser. Sier verkstedet ditt eller feiltilsynet noe annet må du spør hvem sine strømper de har røyka og be dem lese TUV papiret skikkelig. ferdig med det. ja det er TUV papirer på det så da mener du det skal gå greit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå