DotTk Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Nordmøre Gatebilklubb er klar for å avholde den årlige Gatebilfestivalen i Surnadal 5. August 2006. FILM teaser i fra fjorårets festival (høyreklikk og lagre mål som) 19,5mb & 3min 45sek Surnadal ligger i Møre & Romsdal nesten på grensen til Sør-Trøndelag: 12mil fra Trondheim 12mil fra Molde 8mil fra Kristiansund Håper MANGE av dere har muligheten for å ta turen. VI SEES 5. AUGUST I SURNADAL Kommer til å oppdattere denne posten jevnlig da jeg regner med det kommer ett par spørsmål etter hvert som jeg forhåpentligvis kan svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 blir sikkert bra dette! jeg så at dere hadde mangen biler på utstilling på rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Har planer om å ta turen dit, men det er ikke sikkert jeg blir ferdig med bilen til da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Jeg og kommer, tviler på at det blir med bmw`en da den må ha seg en ny starter og kjølesystemet bør få seg en lufting før det blir noe mer kjøring med den så det blir vel folkevogna som må bringe meg oppover.. Regner med det kommer flere biler fra Molde-området også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Mulig jeg ruller meg en tur jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 Satser på det blir en bra dag... Bare vi får med oss fin været.. Trur faktisk ikke vi har hatt regn en gang når vi har arangsjer noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Satser på det blir en bra dag... Bare vi får med oss fin været.. Trur faktisk ikke vi har hatt regn en gang når vi har arangsjer noe. BANK i BORDET! we dont want bad luck around her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet August 1, 2006 Forfatter Share Skrevet August 1, 2006 Det er meldt 25 grader å sol på lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 Bare et par dager igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Noen fra Trondheims området som skal nedover ? Vet ikke om jeg selv drar enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Bare et par dager igjen.. Og sannelig ordnet det seg sånn at jeg kan ta meg en tur også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Kanskje jeg òg skal ta meg en tur... Blir i så tilfelle med den nyinnkjøpte E91en min Snakkes i så fall der Espen. Se etter en bil med tyske tollskilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 E91?! Pent Henrik. Skal bli England-bilen din eller? Når kommer det bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 Kanskje jeg òg skal ta meg en tur...Blir i så tilfelle med den nyinnkjøpte E91en min Snakkes i så fall der Espen. Se etter en bil med tyske tollskilt! Regner med at det blir en god del biler innpå landsbygda der i morgen, men en E91 med tollskilter bør jeg greie å oppdage om den er i området. Øynene mine bruker faktisk å trekkes mot tollskilter automatisk, så er du der så ser jeg deg Det blir nok en runde med M3`n for min del. Har nesten ikke brukt den siden acr i juni, så det er på tide med en luftetur nå. (Enklere forklart, min siste bensinfylling før i dag var i Mosjøen 11.06.2006) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 Hørres ut som det blir mange som kommer... Forsatt meldt fin vær så dette blir en morro dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå