Aroid Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Jeg lurer på om noen som har den medlems bladet i fra Bmwccn i fra Mo i rana den 30 april. Vist noen som har det kan dere legg ut bilde som var tatt ut av min og kompisen min sin bil. Begge to er en E30 den ene er helt grønn og den andre er svart og rød,lilla og blå. jeg ville så se bilde som har vårti tatt av min å kompisen min sin. Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2006 Ingen som har den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Jeg har dette bladet, men til opplysning er bildene meget små. (5,5 x 4 cm). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Har du ikke fått bladet enna da aroid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 Jeg er ikke medlem i bmw ccn. Jeg har tenkt å meld meg inn men har aldri kommet meg så langt. alt av peng har gått til bilen min å leiligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå