Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Eg lurer på å kjøpe meg en bmw 325 men er det noen spesielle feil eller magler eg bør se etter? har vert å sett på denne http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=tabs Men den var ganske stygg i lakken å bensin lokke gikk ikke skikkelig igjen :? . Fronten var ganske knekt også. Eg lurer og på bmw 318is men virker som eg får mye mer for pengene visst eg kjøper en 325 eller en 320.. Noen som har noen gode råd å gi meg. tenkte å bruke ca 70-100k. Får eg en dugene 325 for det eller skal eg gå for 318 eller 320? bilen må helst ikke vere eldre enn 1992.

Skrevet

Vet ikke sikkert hva de ligger på men hva med en 328i?

Billigere forsikring og friskere bil med minimale modifikasjoner.

Skrevet

Ja heller en 328i ;) Litt dyrere enn de andre i innkjøp, men det får du igjen på forsikring og div vil jeg tro.

Skrevet

På bilde av bare felgen ser det ut som det er litt rust også på høyre siden av hjul buen. Men det er vell ikke mulig å finne noe helt strøkent til den prisen. Men skal se nermere på det i morgen.

Skrevet

Den siste bilen der er jo ikkje en e36 heller så..er vel en e34? se hvilken vei panseret går gutter :!:

Skrevet
Den siste bilen der er jo ikkje en e36 heller så..er vel en e34? se hvilken vei panseret går gutter :!:

Ja der sier du noe...mye dårligere kvalitet på det bildet også.

Skrevet

lol, javisst :lol: .. Da er den sikkert ikke omlakkert heller, men idiotisk av selger å ta med det bildet .. :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...