Gå til innhold

Moro med BMW! :D

Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

Tullet litt med spyle-systemet til frontruetn i dag...

det har ikke fungert på dritlenge, så jeg tenkte jeg skulle sette det i stand..

Men efter å ha gjort det kom min gode venn Mike på at man kan lage en fjernstyrt vannpistol av det hele...

hvorfor ikke tenkte jeg..

var bare å rykke ut slangen til panser og dyser, sette på en hjemmelaget slange, (avkuttet strømkabel fra en datamaskin. Hul, selvsagt)

og feste den på pumpen til systemet. Lånte en dyse fra en vannpistol og vips så hadde vi en liten vannspreder på bilen.

noen bilder systemet i full vigør :

spyl2.jpg

DSC027478.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var veldig enkelt i alle fall.... tar 2 sek å montere på/av..

Underlig hvor lang tid det tar før folk skjønner hva det var som traff dem... de ser som oftest opp.... hehe...

brukte bare rent vann jeg da... ikke såpe eller noe annet guff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sånne på russebilen, gammel Mercedes. Monterte spylemotorer fra en buss og lagde trakt ned til en tank. Fylte på vann direkte inn i ene viftehullet på dashbordet. Var stråler ut fra begge sideskjermene foran! Var mang en syklist på vei til skolen som fikk seg en uventet dusj ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på å fylle noe skikkelig jævlig på tanken.... noe motorolje eller noe annet guff!

hehe... neida.. det er kjipt gjort.. men tanken streifer en når man står der og fyller rent vann...

det mest overraskende var hvor stor den tanken var... mye større enn på dagens 5 og 7-serie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...