espen.berge Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Hallo. Er det noen som har gear og mellom aksel svinghjul og pedallsett og selge meg ? trenger alt til ombyging til manuell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 greit og skrive hvordan bil det gjelder .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Ser ut til at han har en 319ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen.berge Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2006 Ja det kan jo være en ide .... Det er er 92 mod. 318 ia ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen.berge Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 ingen som har deler slik at jeg kan bygge om min bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Ser ikke helt poenget med å bytte til manuell når du først har kjøpt automat jeg! Blir ikke noe racer bil likevel en 318i med manuell.. Ville heller solgt bilen og fått tak i en bil med manuell i stedet for å bygge om var jeg deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen.berge Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2006 kansje det er det jeg skulle gjort!!! men problemet er at atumat kassen begynner og tulle og er ikke helt i form. og siden jeg har lagt ut en del kr. på bilen så er det like greit og skifte. og jeg er ikke ute etter no racer bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå