Alecken Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Ok Jeg har ingen M3 da så er ikke helt sikker på om jeg har samme pumpa. Har S38/B38 som skal inn. Til nå har jeg: - korta inn giroverføringene - nye motorfester fra koed - bestilt adaptere for å senke travers 20mm fra 300mm.de - korta og balansert mellomaksling fra M5 - kobla ledningsnett Så tenkte jeg å skaffe radiator fra radiatorservice en gang i Januar. Er og på utkikk etter den minste bkf fra 325ix. Noe mer enn det som står skrevet i tråden allerede som må gjøres da?
Ole@Automote Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 Hvis du har e30 med ekstern pumpe så er det samme pumpa på 316 og hele veien opp til de store bilene:-) Hvordan det er med de bilene som har pumpe i tanken aner jeg ikke.
Alecken Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Jada har ekstern pumpe Men da er jo det greit Måtte du gjøre noe med girkassetraversen? Han jeg kjøpte motoren av mente at det skulle passe rett på med den originale?
Ole@Automote Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 Jeg har bygd nye gearkasse fester. Kan godt hende den som satt på orginal kassen passet på M5 kassen men jeg hadde den ikke når jeg satte inn motoren.
KnutNilsen Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Ossen fikk du kobla motorstikke? holder på med d samme i en e34, som d hat stått i m2b25. får ikke til å koble motor stikke? noen tips eller koblingssjema?? mvh
KnutNilsen Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Ok Jeg har ingen M3 da så er ikke helt sikker på om jeg har samme pumpa.Har S38/B38 som skal inn. Til nå har jeg: - korta inn giroverføringene - nye motorfester fra koed - bestilt adaptere for å senke travers 20mm fra 300mm.de - korta og balansert mellomaksling fra M5 - kobla ledningsnett Så tenkte jeg å skaffe radiator fra radiatorservice en gang i Januar. Er og på utkikk etter den minste bkf fra 325ix. Noe mer enn det som står skrevet i tråden allerede som må gjøres da? Koblingsskjema på motor ? mvh... trenger d seriøst mye!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå