Dirty Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 ja sendte noen deler til lakkering idag! men det virka ikke som lakkerermann viste hva /9 sto for lakk koden var 181/9 . er stykt redd for at /9 har noe med finishen å gjøre? siden jeg har sett flere diamantswarts metalic med forksjellige farger. og da blir vel neppe evo spoleren min lik min org farge :S huff ble litt frustrert nå takk på forhånd
Tommy Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 Det er vel for hvilken nyanse det er på fargen. 181/9 Diamantswartz nyanse 9. Dette er vel en av de BMW farger som har flest nyanser.
Nino Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 jeg også har hatt samme problemet.. men, det er så du må gå nøye inn på bilen og se hvor det er forskjell. men, som tommy sier. dette er nyanse nr 9. du har vel rett til å få delene dine i riktig nyanse. blir det ikke det. så krever du att han gjør det opp igjen. det ville da iallefall jeg gjort. betaler man for ett produkt, kan man i det minste kreve att dette blir gjort riktig
Christopher Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 En lakkerer skal vite det! Jeg har sideskjørter i helt feil nyanse så dette må nok inn igjen til lakkering med tiden! Har da 187\6 tror jeg så første er lakk koden og andre nr. er nyanse som lakkerer dessverre bommer på av og til
Dirty Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Skrevet Juli 26, 2006 ok takker for flotte svar! da tar jeg meg en tur inn te fyren i morgen ! og sier det til han! .P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå