Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror du jeg må bytte diff og?? det funker vel å ha 318is diff, eneste at aksen kan bli bedre men mindre fart.

Funker selvsagt, men ikke til å anbefale. Satte "nettopp" en M50 b25 (kun motor...) i en 320 E36, og det å kjøre med standard 320i-diff er ikke til å anbefale. Ble feil på turtall, skikkelig irriterende.

har du bygget om til 325?

kansje du vil selge det som du tar av 318is. jeg kan være intresert i motor gear mellomaksel diff....

Hei Espen. Velkommen til dette forumet. Var det automat du hadde i din bil? Synes jeg hørte rykter i garasjen min en kveld at du hadde automat og skulle ha manuell?

Skrevet
ja det stemmer. har du lyst?????

Spørs på hvor fort du skal ha det gjort vettu.. :wink: Bilene står i kø utenfor garasjen her, og jeg skal i Nordsjøen denne uka var planen.. Så august er nå helt full iallefall... Men tror denne diskusjonen bør fortsette på PM, da dette er litt OT for trådstarter.

Skrevet

Har du alt du trenger av deler da?

Jeg har alt fra diffen(sperre) til motor,gir,radiator,mellomaksel til salgs straks...

Skrevet
Må du ikke banke litt torpedo vegg å da? 318IS er jo 4syl, 325 er 6syl?

Må ikke banke noe som helst... E36 ble jo montert med 6-sylindrede motorer og, ikke bare 4er vettu.. :wink:

I går satt jeg en S50 b32 i en 316i-91 mod, og den passa som en drøm den.... Så jeg skal ut nå å jobbe videre med den, slik at jeg kanskje får kjøre litt M-Power i kveld engang..

• 5 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...