Gå til innhold

Motortype?


Hitcher
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Jeg er en blodfersk BMW-eier. Kjøpte en '02 E46 318iA 2.0 Touring (Facelift) for 2 uker siden. Har bare gått 58000km. Forhandleren hadde kjøpt den fra BMW i Tyskland. Jeg har søkt litt rundt etter motortypen, men ikke alle liste inneholder 2.0 versjonen. Jeg tror det er en N42B20, og har forstått at denne muligens er produsert i England. Er det noen som vet noe om det stemmer? Eller har litt info? Er det Valvetronic i denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... kanskje det var "blodfersk" :twisted: som var grunnen til ingen svar, eller var spørsmålet for dumt?... :roll:

Vel, vel.. etter en del googling, har jeg vel funnet at N42 er produsert ved Hams Hall (England), og skal ha både Valvetronic og Bi-Vanos... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Jeg er en blodfersk BMW-eier. Kjøpte en '02 E46 318iA 2.0 Touring (Facelift) for 2 uker siden. Har bare gått 58000km. Forhandleren hadde kjøpt den fra BMW i Tyskland. Jeg har søkt litt rundt etter motortypen, men ikke alle liste inneholder 2.0 versjonen. Jeg tror det er en N42B20, og har forstått at denne muligens er produsert i England. Er det noen som vet noe om det stemmer? Eller har litt info? Er det Valvetronic i denne?

Hvis du har reg.nr på bilen eller de 7 siste siffrene i chassisnummeret, så finner vi ut av det.

N42 har valvetronic hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...