gkjernaas Skrevet Juli 28, 2006 Skrevet Juli 28, 2006 dette liker vi ja... hehe syns det blei skikkelig gromt med den kanten altså!
Hakon Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 for mye tysker stuk for min del... ser veldig pakkis ut (desverre) Men bortsett fra det var bilen veldig fin... pen i lakken!
maxmix Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 problemer er at felgene er for brede til dekkene, slik at gummien ikke beskytter kanten på felgen godt nok, hvis noen skjønner. evnt. så burde det blitt valgt et dekkmerke som gir bedre kantbeskyttelse.. ellers så er det pent med kantfelger på bmw
|_BMW_| Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Skrevet Juli 29, 2006 takk for mange konstruktive tilbakemeldinger:) Syntes personlig at det ser bedre ur når dekket er smalere enn felgen, men skal være veldig enig i at det beskytter felgene dårlig... Har jo hatt en lei tendens til å kantkjøre tidligere felger skikkelig men får håpe jeg har tatt lærdom Filmen på ruta på førersida har desverre begybt å boble litt, noen som har ide om hva jeg kan gjøre med det? Har gjort det hos en som driver med det til vanlig med 5 års garanti så jeg får vel høre med han....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå