BreitBau Skrevet Juli 27, 2006 Skrevet Juli 27, 2006 Har ett problem på min M50B25 motor. Dysen på sylinder 4 ser ikke ut til å få strøm. Vaska motoren og etter dette så gikk den ikke på alle sylinderene. Har sjekka med måleinstrumentet og de andre har strøm, men ikke sylinder 4. Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? mvh Teddysen
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juli 28, 2006 Skrevet Juli 28, 2006 Alle dysene får strøm fra samme plass og blir jordet gjennom hjernen, så hvis du mangler strøm fram til kun ene dysa må det jo vere ledingsbrudd/dårlig kontakt.
Pedi Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 Enig med integrale her. Men i tillegg så ville jeg ha tatt ut coilene, for jeg har vært borti at det har samlet seg vann nedi plugghulla etter motorvask.
BreitBau Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Skrevet Juli 29, 2006 Har funnet det ut nå etter litt skruing. Har sjekka coilen og den fungerer mest sannsynlig. Leita litt til og fant hjernen, der jeg kan se med mine egne øyne at det har svidd seg noen kretser. Så bestilte ny hjerne. DRIT Søk litt på nicket mitt og finn ut hvor mye feil jeg har hatt med bilen da.. Mer uflaks får du ikke. Ret og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå