xnett Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Skal laga eksosanlegg... Syrefast eller rustfritt? og hvorfor det ene fremfor det andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 lag i rustfritt, syrefast blir dyrare. dessuten blir rustfrianlegge gammlare enn både deg å bilen. du vil få litt smårust i sveisa å slikt, men det ruster aldri opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 Prisen spiller ingen rolle.. for røra og benda har jeg i begge deler.. Men jeg vil bare vite om noe er bedre enn det andre? Har hørt syrefast gir bedre klang.. stemmer det?? Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Lag en av hver å test hva som klinger best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 klangen er der kun i 14 dager.. når røret får ett sotbelegg er lyden den samme enten det er svart eller hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Prisen spiller ingen rolle.. for røra og benda har jeg i begge deler.. Men jeg vil bare vite om noe er bedre enn det andre?Har hørt syrefast gir bedre klang.. stemmer det?? Noen som har erfaringer? jeg har hørt det samme som deg syrefast gir bedre "klang" og ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 eg har syrefast på e39 min, funker fint og gir fin fin lyd rustfritt skal visst bli rar lyd av, og knitrer mykje meir etter litt aktiv kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 Hmm, da blir det vel syrefast da Men, så har jeg også hørt at syrefast krymper og utvider seg mye mer enn rustfritt gjør. Og dermed sprekker i sveisene... ?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 Lag en av hver å test hva som klinger best He he ja det hadde gjort seg... kunne jo eventuelt ha solgt det ene... Skal bare ha en liten bakpotte jeg.. tenker det blir fet lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 klangen er der kun i 14 dager.. når røret får ett sotbelegg er lyden den samme enten det er svart eller hvitt. He he, da må man væl gjøre som man gjorde i moped tia.. rense i lut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 klangen er der kun i 14 dager.. når røret får ett sotbelegg er lyden den samme enten det er svart eller hvitt. He he, da må man væl gjøre som man gjorde i moped tia.. rense i lut ja! var mye artig med det! kaustikk soda å varmevann! FRÆÆÆS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå