Gå til innhold

adapterplate?


R.E.H
 Share

Anbefalte innlegg

(...)skal bare ha et billig filter for litt lyd nå..

edit:adapterplate til LMM en seff..vil ha meg kn filter...

Kn filter = billig filter?

Du mener nok sikkert et konfilter her :) Bare en liten pedantisk digresjon.

ja mente "KN" filter:Phehe.. konfilter ja.. noen som ve3t hvor di kan kjøpes bilig?mener jeg var borti en plass som solgte på nettet.. til en 149.- elns?.. noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men sikkert suge evnen deretter.. men tenkte noe slikt for litt lyd ja.. mye modifisering som må til for å få det adapteret som står helt nederst på den siden til å passe min? noen som vet? hadde vært kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke en vinkelsliper og ett sveiseapparat i nærheten da? Tok meg en time å lage ett adapter til min! Gjorde det faktisk for en liten uke siden..eneste som tok litt tid var å borre de 4 hullene,lagte adaptret av rustfritt stål siden det var det jeg fant først :) JÆVLIG hardt :)

hmm joda har jo d:D kanskje jeg bare skulle sveise meg et selv da.. hehe.. kanskje ta autosol og mekke chrome look på d=) må beklage hvis jeg ble irriterende på tråden din øystein!.. ikke meningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke en vinkelsliper og ett sveiseapparat i nærheten da? Tok meg en time å lage ett adapter til min! Gjorde det faktisk for en liten uke siden..eneste som tok litt tid var å borre de 4 hullene,lagte adaptret av rustfritt stål siden det var det jeg fant først :) JÆVLIG hardt :)

hmm joda har jo d:D kanskje jeg bare skulle sveise meg et selv da.. hehe.. kanskje ta autosol og mekke chrome look på d=) må beklage hvis jeg ble irriterende på tråden din øystein!.. ikke meningen..

Går fint det :P Lykke til med adapteret :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke en vinkelsliper og ett sveiseapparat i nærheten da? Tok meg en time å lage ett adapter til min! Gjorde det faktisk for en liten uke siden..eneste som tok litt tid var å borre de 4 hullene,lagte adaptret av rustfritt stål siden det var det jeg fant først :) JÆVLIG hardt :)

hmm joda har jo d:D kanskje jeg bare skulle sveise meg et selv da.. hehe.. kanskje ta autosol og mekke chrome look på d=) må beklage hvis jeg ble irriterende på tråden din øystein!.. ikke meningen..

Går fint det :P Lykke til med adapteret :P

takker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...