Gå til innhold

Reparere ødelagt subelement!


Anbefalte innlegg

Nokon som kjenner nokon i Bergen som fikser dette???

eg "kjenner", er i kontakt med en i bergen som fikser dette. har kun hørt posetive ting om han.

i mitt tilfelle skal han ornde et sprengt CW al-1000 bass element. som kjent har cw sluttet å lage recononingskit til disse elemnta, samt at identiske er ikke å få kjøpt nye.

men denne karen hadde kit liggende og skulle ha 800kr for jobben. noe eg er meget fornøyd med.

en kompis sendte han en bil sub til den nette sum av 12000kr som var sprengt, dette ble som nytt.

han tar vel og merke ikke jobber før i midten av august.

pm meg for navn osv om det er aktuelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokon som kjenner nokon i Bergen som fikser dette???

eg "kjenner", er i kontakt med en i bergen som fikser dette. har kun hørt posetive ting om han.

i mitt tilfelle skal han ornde et sprengt CW al-1000 bass element. som kjent har cw sluttet å lage recononingskit til disse elemnta, samt at identiske er ikke å få kjøpt nye.

men denne karen hadde kit liggende og skulle ha 800kr for jobben. noe eg er meget fornøyd med.

en kompis sendte han en bil sub til den nette sum av 12000kr som var sprengt, dette ble som nytt.

han tar vel og merke ikke jobber før i midten av august.

pm meg for navn osv om det er aktuelt..

Disse Cerwin Vega repair kit`ene er det fullt av i usa, som selges billig. ebay er stikkordet! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokon som kjenner nokon i Bergen som fikser dette???

eg "kjenner", er i kontakt med en i bergen som fikser dette. har kun hørt posetive ting om han.

i mitt tilfelle skal han ornde et sprengt CW al-1000 bass element. som kjent har cw sluttet å lage recononingskit til disse elemnta, samt at identiske er ikke å få kjøpt nye.

men denne karen hadde kit liggende og skulle ha 800kr for jobben. noe eg er meget fornøyd med.

en kompis sendte han en bil sub til den nette sum av 12000kr som var sprengt, dette ble som nytt.

han tar vel og merke ikke jobber før i midten av august.

pm meg for navn osv om det er aktuelt..

Disse Cerwin Vega repair kit`ene er det fullt av i usa, som selges billig. ebay er stikkordet! :wink:

uansett så skal jobben gjøres..og når han har delene og kompetansen ser eg ikke noen grunn til at eg skal handle deler osv...billig er det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...