Gå til innhold

Spm angående E-39 M5 Fanger


|_BMW_|
 Share

Anbefalte innlegg

Finnes det flere typer gitter til E-39 M5 fanger?

På den orginale M5 fangeren jeg har kjøpt til bilen min er det noen slags klips som er til og sette en list i midten på gitteret i fangeren.

Finnes dette gitteret uten klipsene for det ser jo bare dumt ut når jeg kjører uten den "spoileren" inni og de klipsa fortsatt er der...

Sikkert helt idiotisk formulert, men slenger ut et bilde av bilen for at dere skal skjønne hva jeg mener...

Vil ikke ha den spoileren/lista inne i gitteret i fangeren... :roll:

utennavndy8.jpg[/url

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kompis av meg på flisa kjøpte seg en m5 fanger i sverige til sin e39. og han også har denne lista som går midt på fanger'n.

så han begynte å undersøke litt.. hva han sier er att uorginale fangere vistnok ble levert slik. og de orginale ble levert uten denne lista. nå vet ikke jeg på hvilket grunnlag. ei heller om dette stemmer. men, jeg håper att noen som kan dette svarer på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtfangeren din er en M-sport fanger siden den har denne tverrgående "spoileren" som du beskriver.

Original M5 har ikke denne listen på tvers, så hvis du ikke vil ha den der må du enten kjøpe deg en original M5-fanger (altså ikke M-sport) eller skjære den vekk og sparkle og lakkere på nytt.

M5: http://www.bmwworld.com/pics/5er/m5/4598_832.jpg

M-Sport: http://www.kenrockwell.com/bmw/images/C ... se-big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtfangeren din er en M-sport fanger siden den har denne tverrgående "spoileren" som du beskriver.

Original M5 har ikke denne listen på tvers, så hvis du ikke vil ha den der må du enten kjøpe deg en original M5-fanger (altså ikke M-sport) eller skjære den vekk og sparkle og lakkere på nytt.

Forøvrig er det en veldig pen bil du har.

men denne m-tech fangeren og m5 fangeren, er det kun denne lista i midten som skiller dei to? på min går det ann å ta den vekk , er bare noen klips, skal faktisk se på saken imorra om det er enkel sak, må vel kansje til me nytt gitter.

ER DET NOEN SOM HAR GJORT DETTE FØR?? :)

4_-263347145.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...