Gå til innhold

tips til parkering nær gardermoen?

Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

skal reise til kreta på lørdag, og må parkere bimmeren på gardermoen sitt parkeringanlegg, men er svært skeptisk til å parkere der,

1. ifjord hadde eg e46 ståandes der i 2 uker, da eg hente den var det komt 2 små parkeringsbulker.

2. og parkerings rekninga kom på over 1000kr!!!

så, er det noen som har noen tips til "safe" parkering der nede? er vel fort gjort at eg er 4 19" felger fattigere og da eg kommer heim.

EDIT: TIPS PM! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ordne deg parkering, bilen innelåst i en fellesgarasje med port,kort for å komme inn og 24timers smart secruity vakthold,koster vel 200kr mnd eller no for å parkere der, samt en mercedes entusiast kompis av meg er der hele tiden og gjør et eller annet med bilen sin og jeg kan jo ta turen innom og se etter, ligger i oslo/stovner/tokerudberget.40min fra gardemoen flyplass.

eller så er parkeringa til kompisen min ledig, han har 2 parkeringer, det er også fellesgarasje med port og nøkkel for å komme inn, kan ordne en deal med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ordne deg parkering, bilen innelåst i en fellesgarasje med port,kort for å komme inn og 24timers smart secruity vakthold,koster vel 200kr mnd eller no for å parkere der, samt en mercedes entusiast kompis av meg er der hele tiden og gjør et eller annet med bilen sin og jeg kan jo ta turen innom og se etter, ligger i oslo/stovner/tokerudberget.40min fra gardemoen flyplass.

eller så er parkeringa til kompisen min ledig, han har 2 parkeringer, det er også fellesgarasje med port og nøkkel for å komme inn, kan ordne en deal med han.

40 min fra Stovner til Gardermoen? Med mopedbil da eller? Bruker ikke flytoget 19 min fra Oslo S til Gardermoen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 min fra Stovner til Gardermoen? Med mopedbil da eller? Bruker ikke flytoget 19 min fra Oslo S til Gardermoen da?

Haha... ;)

Og til trådstarter, 2 uker på den der P4 eller hva det heter koster 500 schpenn. Går buss til og fra hele tiden. Stod der mens vi var i Amerika. Var masse dyre biler der (400k og oppover), og minimal aktivitet siden de aller fleste står langtidsparkert. Det er ganske jalla parkeringsplass, med blanding av grus og asfalt, men er billig og greit. Kjedelig med parkeringsbulkene du fikk, men jeg tror ærlig talt det normalt er større sjanse for det på kjøpesentere og utenfor "butikken" enn der.. siden det er så sjelden det blir åpna dører (og flytta biler). Men selvfølgelig, det er jo en risiko å ta.. sånn er det bare. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... ;)

Og til trådstarter, 2 uker på den der P4 eller hva det heter koster 500 schpenn. Går buss til og fra hele tiden. Stod der mens vi var i Amerika. Var masse dyre biler der (400k og oppover), og minimal aktivitet siden de aller fleste står langtidsparkert. Det er ganske jalla parkeringsplass, med blanding av grus og asfalt, men er billig og greit. Kjedelig med parkeringsbulkene du fikk, men jeg tror ærlig talt det normalt er større sjanse for det på kjøpesentere og utenfor "butikken" enn der.. siden det er så sjelden det blir åpna dører (og flytta biler). Men selvfølgelig, det er jo en risiko å ta.. sånn er det bare. :roll:

spør du meg er den parkeringe der borte helt idiotisk... kjøre en buss fra parkeringen til flyplassen...

Funker kanskje helt_greit på sommerhalvåret, men for all del aldri i verden finn på å parkere der på vinteren! faller så mte snø at man bruker en time på å grave bilen frem..

parker bilen i Oslo i en rolig gate hvor det ikke koster noe og ta flytoget.. slipper du å stresse med en dum buss fra parkeringsplassen til bilen... det blir helt bakvendtland i mitt hode i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan du bruke TT-parkering. Da kjører du helt til terminalen. der står det en og venter på deg som kjører bilen til et annet sted. Når du kommer hjem står de og venter på deg med varm bil. Praktisk på vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør du meg er den parkeringe der borte helt idiotisk... kjøre en buss fra parkeringen til flyplassen...

Så du tar verken buss eller tog på flyplassene heller? Kryr jo av store flyplasser "out there" hvor man må ta tog eller buss mellom terminalene. Blir akkurat samme greia. Bussen er gratis og går hele tiden, og er klargjort for bagasje. Syntes det var helt ok jeg, og mye bedre enn å parkere i Oslo og ta flytoget for like mye som parkeringen koster (ble ihvertfall nesten det da vi var to stykker som dro). Og for vår del så gikk det verken buss eller flytog til Gardermoen det kl.slettet vi skulle dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...