Sir Hofstad Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 Pusset opp min første E30 i fjor. En 320i som jeg kjøpte for 1700 kr. Brukte utallige arbeidstimer og byttet alt av slitedeler osv. Bilen var gått bare 200000 men gulv, innerskjermer mm var rustet bort. Fikk byttet den mot en 92 520IAT som ikke gikk noe særlig pent etter motorbytte. Skulle hente 320en for noen måneder siden for å hjelpe dem å selge den, men rett før kjørte en i bilen og den ble kondemnert. Takstmann så på bilen og den ble taksert til 37 laken...! (Og da fikk de plukke ut bilstereo og div) Takstmannen som så på min Touring mente den var verdt 25!!!???!!!! (Rustfri,nyere motor,bil gått 200 osv) Hva er det som skjer? (Men klart morro med den 320en) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 vær stille og ta imot penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2006 Er ikke jeg som får penga,men de som byttet bilen mot touringen. Er vel mer en kuriositet kanskje at forsikring priser en så gammel bil så høyt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 For å få ting på det rene; hadde bilen fortsatt istykkerrusta gulv og original lakk? Høres i så fall sprøtt ut, men var den nylakkert og strøken kan være de ser på biler over 20 år i god stand som samleobjekter. Man får ikke en strøken 22 år gammel bil for 1700 schpenn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 Dette hørtes mistenkelig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2006 Ca 800 arbeidstimer(virket sånn iallefall). All rust sveiset,motor overhalt,sportstoler, alt teknisk ok, og lakket selv... Men synes takst var utrolig! Morsomt at de verdsetter arbeidet da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå