Gå til innhold

skifte av innsug på 328


martin328
 Share

Anbefalte innlegg

hallo. jeg har en bmw 328 ci, 2000 mod. har hørt at om jeg skifter innsug til et fra en 325, skal jeg få en del mere hk.. stemmer dette? og om så er, hvor mye er det snakk om? er det bare å sette på å kjøre, eller må noe annet også justeres??

mvh martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm Kjetil, er det en 2000 mod så er det jo E46. :wink:

Var litt kjapp i avtrekkeren der :lol:

E36 ble prod. 95-97.

Men i og med at han har E46, så kan han glemme å bytte innsug.

Ånei du. Iogmed at E46 coupeen kom som årsmodell 99, så kan det ha vært en overligger, og at man da utifra vognkortet plutselig kan ha en 2000-mod (tenk biltilsynet). :lecture:

Skader ikke å spørre hva han har.

Anway så er det fortsatt HK og toppeffekt og hente på å bytte innsug på E46 328, men da må man bruke innsuget fra M54 330 motoren (mulig det er samme på 530 også). Man må også leke litt rørlegger med noen vakuumslanger rundt innsuget, men ikke noe som er umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm Kjetil, er det en 2000 mod så er det jo E46. :wink:

Var litt kjapp i avtrekkeren der :lol:

E36 ble prod. 95-97.

Men i og med at han har E46, så kan han glemme å bytte innsug.

Ånei du. Iogmed at E46 coupeen kom som årsmodell 99, så kan det ha vært en overligger, og at man da utifra vognkortet plutselig kan ha en 2000-mod (tenk biltilsynet). :lecture:

Skader ikke å spørre hva han har.

Anway så er det fortsatt HK og toppeffekt og hente på å bytte innsug på E46 328, men da må man bruke innsuget fra M54 330 motoren (mulig det er samme på 530 også). Man må også leke litt rørlegger med noen vakuumslanger rundt innsuget, men ikke noe som er umulig.

Ok, Redor Felgen :lol: Jeg kjøper den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...