sapphire Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 Hei, har bestemt meg for å dra med en gjeng til banen i tyskland, derfor lurer jeg på om det er noen som vet hvor jeg kan finne pakketurer å sånt dit, vet det fins men finner ikke no på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 Pakketur til Nürburgring i god gammal forstand blir vel litt "feil"? Må jo være mest moro å dra ned med egen bil.. I så fall er det nok ikke så mange muligheter annet enn å arrangere selv. Bestill hotell, hopp i bilen, ta ferje til Danmark eller Tyskland, og legg bak deg en god del herlige autobahn-mil i Tyskland før du treffer på ringen, eller rett og slett kjør Sverige -> Danmark -> Tyskland. Det nærmeste pakketur jeg kommer på må være "Fahrerlehrgang", men det er nå i august, og er stappa fullt. Tror man må ordne hotell og slikt selv, men man får banen for seg selv med instruktører og hele pakka i et par dager. http://www.fahrerlehrgang.info/version_en.html for mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2006 ja ska jo kjøre med egen bil, det som er hele morroa. Men jeg tenkte det kansje fantes et norskt byrå som ordnet alt, men siden det ikke er det så ere jo bare å ordne det selv, har trua på at det faktisk er billigere enn å dra på gatebil for det er jo nesten ran.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Jeg lurte jo på om noen ville bli med ned i September, da jeg likevel skal til Automechanika i Frankfurth, da er det jo bare en kort svipp til Nordsløyfa. Folk kan gjerne bli med til Automechanika eller bare på banekjøringen, problemet er at den helgen er det booket på banen, men det er jo kveldskjøring da om noen vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå