Dirty Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 hei går i planer i ny bil! men har ikke helt Følgt med på prisene osv. så lurte på om noen viste ca pris på en BMW e36 318i 1992 model bilen har gått 2hundretusen er byttet ny topp med alt ny "innmat" kamaksling etc, er kommet på en evo HEkkspoiler veldig fin vinge m3 skjørter har jeg ligende og m3 speil! det som er galt med den er at fjørbenene bak begynner å bli slitne, og den lekker olje fra oljefilterboksen! det med olje holder jeg på å fikse ( må bytte oljebegeret) men folke hva kan jeg forvente å få får bilen min ? takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 30-40k kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Rundt 40.000 kr. er en passende pris. går i planer i ny bil! Hva slags bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2006 ok... blir en cope e36 muligens en rekke6er men for se hva jge har råd til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå