Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et problem med min 88 cabrio,når jeg vasker den drypper det fra helt i fronten i begge hjørnene der,og rett endi setene,irriterende for jeg må slenge 5 håndduker i hver stol hver gang jeg vasker osv.tenkte og impregnere kalesjen men det har vel liten funsksjon siden pakningene er relativt dårlige der.vil silikom spray hjelpe eller er det skifting av pakninger og diverse som må til her?

Skrevet

Samma på min E36.. Forbanna møkk egentlig.

Pakkningene mine er hele og fine og kalesje er strøken. Har prøvd med silicon spray og silicom fett...

Funka ikke noe bedre det for min del..

Det verste er at det kan regne som F... og bilen forblir tørr...

Neste gang kan det regne lite, men lekasje..

Møkkabil!!

Sicaflex neste!! Har tross alt a/c. :(

Skrevet

en liten ide kan jo være at innfestningene til taket er litt slappe slik at pakningen på taket -og over frontrute ikke blir presset helt sammen og dermed kommer vann igjennom!

Kanskje de klypene begynner å bli slitt?

Skrevet

sitter bra de altså.kommerpå sidene ved ruta helt fremme,,møkk,hver gang jeg vasker bilen er det smådammer i setene.må være ytterst forsiktig for at det ikke skal renne inn noe,er vel ikke så mye og gjøre med det kasnkje

Skrevet
hver gang jeg vasker bilen er det smådammer i setene.må være ytterst forsiktig for at det ikke skal renne inn noe,er vel ikke så mye og gjøre med det kasnkje

Så det lekker ikke når det regner altså? Kun ved spyling/vask?

Isåfall er alt normalt. ;)

Da har du ikke noe og klage på! 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...