antiloop Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 En fra Peugeot forumet vurderer å kjøpe en 520i touring og lurer på om noen kjenner til bilen eller kan gi litt feedback angående denne flotte bilen. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7916629 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2006 Å kom igjen da! Noen må vel kunne si noen ord om denne bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Er jo litt vanskelig når man ikke kjenner bilen - vi ser jo bare det dere også gjør. Synes det ser ut som en meget pen og "riktig" bil. At det er 2.2-literen med 170hk skader jo ikke i det hele tatt. Ser den dugger i høyre fremlykt, og det er sånt som kan irritere litt med tid og stunder, så ville pruta litt på det. Prismessig vet jeg ikke, siden jeg ikke kjenner så godt til E39 touringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 E39 stasjonsvogn er en av de fineste, og denne så meget fin ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2006 Ja det er ikke så lett når man ikke har sett bilen! Det er sikkert rom for pruting da jeg fikk ned min med 15 lapper. Det er heller ikke få av disse som selges pr. i dag..! Men kom positive og negative ting på disse bilene sånn generelt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 http://www.autopower.se/begagnatguiden/e39beg.asp Kan være behjelpelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2006 http://www.autopower.se/begagnatguiden/e39beg.aspKan være behjelpelig! Alle monner drar Kan også nevne at bilen har fullt service hefte noe som jeg setter pris på ved kjøp av bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 aå ut som en ryddig bil dette... går utifra at den har service-hefte og at vedlikehold er i orden etc... det er jo litt viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2006 Den hadde service hefte! Jeg ville gitt han et bud på 225.000.-! Ser også at annonsen har ligget ute snart en måned så eier er sikkert åpen for bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Ser jo meget flott ut, og som Gunnar sier så har jo denne 2,2 motoren som absolutt er ett pluss på disse store bilene . Hadde jeg vært deg, så ville jeg ikke gitt han et bud. Diskuter med han om hva han er villig til å selge den for. Helst uten at du nevner en sum som han evt. "henger" seg opp i . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2006 Leser du dette Per!? På tide å registere seg her nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå