///Magnus Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Er det ikke bedre å la være å kommentere ting dere ikke liker? Det er tross alt en salgstråd, ikke en "Hva synes dere om disse lyktene?-tråd"...
325demon Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Er det ikke bedre å la være å kommentere ting dere ikke liker?Det er tross alt en salgstråd, ikke en "Hva synes dere om disse lyktene?-tråd"... hehe... enig! det er jo noen som liker de lyktene også! de originale er ikke akkurat noe bedre
///Magnus Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Nå skal ikke jeg uttale meg om hva jeg synes om lyktene, men jeg synes bare det er dumt å "ødelegge" andres salgstråder på den måten.
Sevenord Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Yeee, fy faen asss for noen schtøgge lykter! Om dere ikke har noe bedre å komme med så stfu. Blir litt bilforumet.net over dette... Slike kommentarer hører ikke med i en salgstråd... edit: nå er 6 av 6 svar her OT, kanskje de som skrev først tar det til etteretning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå