Bimmerlars Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Får man kjøpt nav så man kun bruker en senterbolt for å feste hjul til E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 OT: why? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 skal du lage dæ ett privatteam til neste sesong med formel1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2006 Nei, men det er jævla tøft, og selvfølgelig praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 du, prosjektlars: hvordan kan det være praktisk å koste på bilen noe sånt no? det koster sikkert nukk det å få på kun en senterbolt. også må du ha felger. som også koster skjorta di og skjorta til nabo'n og litt til. og hvor mange ganger skifter du da felger i løpet av en sesong? og la meg spørre hvorfor? og til slutt? hvordan i all h******* får du dette til å være praktisk? du har en 318 e30. du skal ikke kjøre noe formel 1 løp. hvor det hele kommer ned til hvor fort du klarer å skifte felger i pit-stop. nei, dette vil gjerne jeg høre en forklaring på billigste versjonen ville jo vært noe sånt kanskje: (med selvfølgelig kun en senterbolt på felgene da..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2006 hvordan kan det være praktisk å koste på bilen noe sånt no? det koster sikkert nukk det å få på kun en senterbolt. også må du ha felger. som også koster skjorta di og skjorta til nabo'n og litt til.og hvor mange ganger skifter du da felger i løpet av en sesong? og la meg spørre hvorfor? og til slutt? hvordan i all h******* får du dette til å være praktisk? du har en 318 e30. du skal ikke kjøre noe formel 1 løp. hvor det hele kommer ned til hvor fort du klarer å skifte felger i pit-stop. nei, dette vil gjerne jeg høre en forklaring på Herlighet.. Du skal vel drite langt i hvorfor jeg spørr om dette, kan du ikke svare på spørsmålet, så slutt å gnål. Finner fort ut om det blir aktuelt når jeg får vite priser osv. Og den bilen var en 318, bare så du vet det. Er ikke lov til å spørre om ting her inne lenger, som er litt utenfor kategorien "hvordan montere turbo på M20?" "bilen min jager på tomgang, er det LMM?" "Får jeg 200hk til med KN filter?", uten at noen blir tilnærmet gretne/hissige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 jammen.. når det står i signaturen din. e30 318, du har en turbomotor tilsalgs (uten turbo ) og masse andre prosjekter. så må du jo skjønne att man lurer litt.. og er litt interessert i hva det nye prosjektet er? og når det er noe så enkelt som en senterbolt.. så lurer jeg litt på hva du syns er så praktisk med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 du, prosjektlars:hvordan kan det være praktisk å koste på bilen noe sånt no? det koster sikkert nukk det å få på kun en senterbolt. også må du ha felger. som også koster skjorta di og skjorta til nabo'n og litt til. og hvor mange ganger skifter du da felger i løpet av en sesong? og la meg spørre hvorfor? og til slutt? hvordan i all h******* får du dette til å være praktisk? du har en 318 e30. du skal ikke kjøre noe formel 1 løp. hvor det hele kommer ned til hvor fort du klarer å skifte felger i pit-stop. vel.. Vis kanskje BimmerLars, er milionær da, og har lyst til å bruke pengene sine på det, så må han få lov til det? Jeg skjønner meg ikke på deg jeg teck.. du er så forbanna konkuranse lysten! Vis ikke du har noe fornufting og si, som kan hjelpe Bimmerlars, hold det for deg selv! Herregud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2006 jammen.. når det står i signaturen din. e30 318, du har en turbomotor tilsalgs (uten turbo ) og masse andre prosjekter. så må du jo skjønne att man lurer litt.. og er litt interessert i hva det nye prosjektet er? og når det er noe så enkelt som en senterbolt.. så lurer jeg litt på hva du syns er så praktisk med dette. Kanskje du en dag lærer at det ikke bare er turboen som gjør en turbomotor til en turbomotor. Og bare fordi det står 318 hos BT er det ikke sikkert det er det den er, den blir noe helt annet, kan jeg love deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2006 du, prosjektlars:hvordan kan det være praktisk å koste på bilen noe sånt no? det koster sikkert nukk det å få på kun en senterbolt. også må du ha felger. som også koster skjorta di og skjorta til nabo'n og litt til. og hvor mange ganger skifter du da felger i løpet av en sesong? og la meg spørre hvorfor? og til slutt? hvordan i all h******* får du dette til å være praktisk? du har en 318 e30. du skal ikke kjøre noe formel 1 løp. hvor det hele kommer ned til hvor fort du klarer å skifte felger i pit-stop. vel.. Vis kanskje BimmerLars, er milionær da, og har lyst til å bruke pengene sine på det, så må han få lov til det? Jeg skjønner meg ikke på deg jeg teck.. du er så forbanna konkuranse lysten! Vis ikke du har noe fornufting og si, som kan hjelpe Bimmerlars, hold det for deg selv! Herregud.. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 vel.. Vis kanskje BimmerLars, er milionær da, og har lyst til å bruke pengene sine på det, så må han få lov til det? Jeg skjønner meg ikke på deg jeg teck.. du er så forbanna konkuranse lysten! Vis ikke du har noe fornufting og si, som kan hjelpe Bimmerlars, hold det for deg selv! Herregud.. hadde jeg vært konkurranselysten. så hadde jeg meldt meg på banekjøring for lenge siden.. jeg bare viser interesse her jeg.. han sier jo selv att det var veldig praktisk med ett slikt oppsett på en bil. hva er praktisk med det når man ikke kjører F1? det jeg lurer på her... kanskje du har ett svar på det SteffenM2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2006 vel.. Vis kanskje BimmerLars, er milionær da, og har lyst til å bruke pengene sine på det, så må han få lov til det? Jeg skjønner meg ikke på deg jeg teck.. du er så forbanna konkuranse lysten! Vis ikke du har noe fornufting og si, som kan hjelpe Bimmerlars, hold det for deg selv! Herregud.. hadde jeg vært konkurranselysten. så hadde jeg meldt meg på banekjøring for lenge siden.. jeg bare viser interesse her jeg.. han sier jo selv att det var veldig praktisk med ett slikt oppsett på en bil. hva er praktisk med det når man ikke kjører F1? det jeg lurer på her... kanskje du har ett svar på det SteffenM2? Si du er på et arrangement, og du må skifte hjul for de som sitter er utslitt, så går det fortere og er en mye enklere operasjon. Dessutten så er det jo über gromt å ha dette! Og om du ikke synes det, så interesserer det meg svært lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 men, i hvor mange år har ikke folk klart seg uten dette på treff/arrangement? jaha.. je får da svare for meg selv.. men, om du hadde dukka opp med en e30 318, og hadde hatt en slik løsning.. så hadde jeg heller ledd litt for meg selv, og kanskje litt høylytt over den situasjonen.. sparer man virkelig såååå mange sekunder på dette? nå veit ikke jeg om du er sønnen til røkke eller date'r dattra hans. men, jeg har da hvertfall lært meg en ting.. att man kan ikke alltid få og ha det som man har lyst på og det som er über gromt. er det virkelig sååå praktisk? med tanke på økonomiske fordeler ved å beholde det understellet man har på sin 318'n? og heller kanskje legge de 10.000,- det koster for nye felger, nytt understell+++ for å få senterbolter. enn det å legge de penga i en hefti turbomotor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2006 men, i hvor mange år har ikke folk klart seg uten dette på treff/arrangement? jaha.. je får da svare for meg selv.. men, om du hadde dukka opp med en e30 318, og hadde hatt en slik løsning.. så hadde jeg heller ledd litt for meg selv, og kanskje litt høylytt over den situasjonen.. sparer man virkelig såååå mange sekunder på dette? nå veit ikke jeg om du er sønnen til røkke eller date'r dattra hans. men, jeg har da hvertfall lært meg en ting.. att man kan ikke alltid få og ha det som man har lyst på og det som er über gromt. er det virkelig sååå praktisk? med tanke på økonomiske fordeler ved å beholde det understellet man har på sin 318'n? og heller kanskje legge de 10.000,- det koster for nye felger, nytt understell+++ for å få senterbolter. enn det å legge de penga i en hefti turbomotor? Sitter ikke 318 understell der lenger Og hvor mange ganger må jeg si, dette blir ingen 318. Hadde ledd selv jeg, dersom det kom en orginal E30 318 med høl i potta og sota ruter med senterbolt nav. Håper også du forstår at dette er noe man kanskje kjøper når man har alt det andre, man kjøper ikke dette før man kjøper ratt til bilen, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 jaha.. åssen motor blir det a? m60 motor med høykompinnmat fra ppf til 30k m10 med turbo m30b35 med sugespec m20 med egenlagde spjeld fra motorsportavd chevy 350 med høykomp, ls1 m52 med overlading åssen ratt har du forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå