Espen* Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge ut denne, men.. Tenkte dette var det nærmeste jeg kom hvertfall:P Er vel en kortholder jeg mener kanskje, er av sølv som regel med vippelokk... En på gamlejobben min hadde en sånn "lommebok" i sølv, og sølv farga med BMW logo på i carbon. Har lett etter den flere steder, men ikke funnet den enda. Så tenkte kanskje noen av dere vet hvor man kan få tak i en sånn en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Ligger av og til noen på qxl. ellers så har du jo ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Tja; BMW og GS har en i hel alu-look iallefall (uten carbon-logoen, men original): http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/5541.JPG http://nettbutikk.gsbildeler.no/ Det finnes ganske mye små-ting å få kjøpt, men ikke alt er tilgjengelig på nett så det kan være lurt å oppsøke merkeforhandler og godsnakke litt med dem slik at de kan sjekke data-filen for diverse tilbehør. Ellers finnes det også vanvittig mye uorginalt med BMW-logo som selges i alt ifra små-boder under salgsmesser (markeder/tivoli/bruktmarkeder/samlermesser osv) og diverse leketøysbutikker til for eksempel Torshov Bilrekvisita's nøkkelringholder med mynt for handlekurv. Skal du ha noe spesielt så er det bare å holde øynene oppe når du er ute og farter hit og dit så finner du nok noen litt morsomme ting av og til. (Beklager at jeg ikke kunne hjelpe med ditt spesifikke ønske, men håper allikevel dette ga deg noen tips og råd videre). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 www.schmiedmann.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 www.stylabilen.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Fant min med børstet alu, og lokk med carbon og bmw logoen på ebay australia. mener eg betalte ca 200kr inkl.frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Det finnes å få taki på www.maksimum.no (en kompis som driver den butikken) under lommebøker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå