aloebiz.net Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=601643 Hyyyyyyyyyl for noen fæle felger! Etter å ha sett et par ganger til har jeg moderert meg til å synes at den kunne blitt fet med ordentlige felger, litt senk og fjerna "luftinntaket" på forskjermene.. Hva slags hovedlykter er det han har..? Ser ut som diode AE av no slag.. Men stilig prosjekt da med carputer og greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Fått på nokon feite felger og litt senk, så hadde den vore rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 ikke på langt nær den styggeste 5'ern jeg har sett.... slenger man på noen vinger her og der ... da begynner det å bli ganske jævlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Spinners på denne bilen var ikke lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 bilen var rå i seg selv den..bare bytte noen felger og senke den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 For en fargekombo.. Jeg spyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 For en fargekombo.. Jeg spyr.. Helt enig! ufattelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 tror den kunnet blitt pen jeg om det haddee vært litt andre felger å litt vesentlig senk på den.. pent når bilene skiller seg litt ut og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Jævlig rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 HELT JÆVLIG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Bilen er jo fin. men er alt pakke som er pakka på den som får den til å se helt jæævli ut! skikkelig lys dritebrun farge . nei æsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Vet ikke helt hva jeg synes, klarer ikke bestemme meg.. Men èn ting er sikkert, bort med felgene, å senk bilen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Herregud. Denne bilen har jo faktisk alle de riktige fangerne og lyktene, men likevel har han fått den til å se ut som et helvete. Hadde dette vært en jeg kjente så hadde jeg rundjult vedkommende Lakkert i en farge og med normale felger så er jo denne bilen en av de fineste sedaner gjennom tidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Få på andre felgar, EIN farge, senk, så blir alt så mykje bedre Kan heller ikkje sei eg var nokon fan av strekkmetallet i bagasjerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 mangla berre kyra i bagasjen no..e jo rist til å drite i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå