Boosti Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 Jeg kunne kunne tenkt meg ei tøffere og større leppe til E30..Kjøpte meg bmw for et par dager siden, så jeg kan lite om bmw og vet lite om hva som er og få taki av sånt. Noen som har ei tilsalgs eller fortelle meg hvor og hva jeg får kjøpt Mvh Bjørnar
SteffenM2 Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Hva med M3 front? Det hadde vært sikkelig tøft! Pen bil!
ViBe^ Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Hva med M3 front? Det hadde vært sikkelig tøft! Pen bil! Det hadde ikke vært noe tøft nei, med mindre han har tenkt å invistere i m3 støtfanger og m3 skjermbreddere for at det skal passe/se fint ut. Jeg kunne kunne tenkt meg ei tøffere og større leppe til E30..Kjøpte meg bmw for et par dager siden, så jeg kan lite om bmw og vet lite om hva som er og få taki av sånt. Noen som har ei tilsalgs eller fortelle meg hvor og hva jeg får kjøpt Mvh Bjørnar www.koed.dk og www.schmiedmann.no selger fronter i massevis. Bare klikk deg inn der og undersøk litt, så finner du Alpina fronter, m-tech 1, m-tech 2 look, Breyton, e46 m3 look ++
hartgecab Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Hmm.. Hva synes folk engentlig om Hartge stylingen? Så at denne ikke var så fryktelig dyr på www.koed.dk og siden jeg allerede har motoren liksom.. Noe å tenke på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå