Dirty Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Da fikk jeg knipset noen bilder av bilen min. den er laaangt fra ferdig men begyner å ligne noe ! ny front skal kjøpes. mer senk soting av allerutene, bakrudesenker og skjørter. skjørtene og bakrudesenkeren er til lakering bildene er tatt med mobilen så ikke så veldig bra oppløsning. hadde håpet på noen komentarer
Christer Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 ja blir bra dette, nå mangler du bare motor, jeg kjører jo dyktig fra deg !
|Andreas| Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 ja blir bra dette, nå mangler du bare motor, jeg kjører jo dyktig fra deg ! Det er da ingen skam med 4 syl
Ågedal Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 ja blir bra dette, nå mangler du bare motor, jeg kjører jo dyktig fra deg ! I hva da? Golfen du lånet? AHAHHHA Ikke i BMW'en din iallefall Mvh Ågedal;)
Lilla Coupe Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 Please ikke kjøp M3 front. Altfor mange E36 med M3 fanger.
Håvard ///M3 Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 Please ikke kjøp M front. Altfor mange E36 med M fanger. Har du M front??
RWDF Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 M-front er jo omtrent det eneste som ser bra ut på E36, bortsett fra orginalfanger...
hartvix Skrevet August 3, 2006 Skrevet August 3, 2006 Fin bil! Personlig ville jeg fjernet vingen bak
Hannepanne Skrevet August 3, 2006 Skrevet August 3, 2006 M-front er jo omtrent det eneste som ser bra ut på E36, bortsett fra orginalfanger... For noe tull!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå