MathiasR Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Har en BMW 316 e30 (2 dørs) som jeg ikke har råd til å fixe og ordne. så da tenkte jeg jeg kunne selge den i deler. har det meste av karrosseri deler. ta kontakt hvis det er noe du trenger. Send PM elr Mail for bilde og evt spørsmål Mathiasrogn@hotmail.com
MathiasR Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Skrevet Juli 31, 2006 er det nå noen som er intr i å kjøpe hele bilen for en 2-3 tusen så skal ikke jeg stå i veien for det. nja, d har vært en del rust, somforrige eier har sparklet over, også er det en delrust rundt jekkplassan o.l
turbo_fever Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Har du turteller som virker?? Den kunne jeg ha temkt meg
MathiasR Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Skrevet Juli 31, 2006 Har du turteller som virker??Den kunne jeg ha temkt meg Ja, trur den skal virke ja
turbo_fever Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Har turtelleren en forbruksmåler?? Vet du om denne vil virke med en 88mod 318i som har m40 motor?? Skulle du hatt for turteller??
MathiasR Skrevet August 1, 2006 Forfatter Skrevet August 1, 2006 Har turtelleren en forbruksmåler??Vet du om denne vil virke med en 88mod 318i som har m40 motor?? Skulle du hatt for turteller?? hva menes med en forbruksmåler da? er det en måler som måler forbruket? jeg tror ikke den har det jeg veit ikke om det passer på 318i, men d går jo an å finne ut.sikkert mange her på forumet som vet. hvor mye er en sånn verdt da?
turbo_fever Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Er en måler under turteller som går att og fram når du gir gass.. Vet ikke hva den er verdt
MathiasR Skrevet August 2, 2006 Forfatter Skrevet August 2, 2006 Er en måler under turteller som går att og fram når du gir gass..Vet ikke hva den er verdt jeg har faktisk ikke turteller...var å så etter i sted. men må bare si ifra hvis det er noe anna du trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå