hartgecab Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Noe som har web adr til Gik turbotechnic i sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Først kan du begynne med å endre navn på tråden din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Det tok antagelig lenger tid å forfatte denne posten en å søke seg frem til www.gikturbo.se google er din venn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 http://www.gikturbo.se/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet August 1, 2006 Forfatter Share Skrevet August 1, 2006 Takker for svar. Spydigheter klarer jeg meg uten. Og hvorfor må jeg bytte navn på tråden?? trengte hjelp! Sorry at jeg ikke fant den selv folkens, men var litt stressa ista.. Så håper alle perfekte mennesker der ute kan tilgi meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Takker for svar. Spydigheter klarer jeg meg uten. Og hvorfor må jeg bytte navn på tråden?? trengte hjelp!Sorry at jeg ikke fant den selv folkens, men var litt stressa ista.. Så håper alle perfekte mennesker der ute kan tilgi meg.. Det er helt greit, jeg tilgir deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Takker for svar. Spydigheter klarer jeg meg uten. Og hvorfor må jeg bytte navn på tråden?? trengte hjelp! Jepp, men viss du f.eks hadde kalla tråden for "Web-adresse til Gik turbotechnic?", hadde nok sannsynlegvis ein del fleire kikka innom om dei hadde anelse om adressa, og dei som ikkje hadde peiling ville ha holdt seg unna Du kan jo begynne med å lese denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå